19.09.24, 09:05

Dan Cake. Jedz jak chcesz! Nowa platforma komunikacji marki

KV kampanii Dan Cake, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Jedz jak chcesz” marka Dan Cake rusza z nowa platforma komunikacji i zaprasza do bycia autentycznym oraz podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach.

W swojej dotychczasowej komunikacji marka Dan Cake, pod hasłem „Daj sobie czas”, skupiała się na promowaniu korzyści wynikających z atrybutów produktowych, charakterystycznych dla swoich kategorii rynkowych. Podkreślana była przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu, będące efektem korzystania na co dzień z pakowanych wyrobów piekarniczych i cukierniczych.

„Jedz jak chcesz” to nowa komunikacja, która odchodzi o kreowania potrzeb i ma się skupiać na autentycznych historiach odbiorców marki. To przestrzeń, w której stawia się na relacje między ludźmi, ceni swobodę i zaprasza do kontestacji ograniczeń wynikających z konwenansów i przyzwyczajeń.

Jak podkreśla marka, platforma „Jedz jak chcesz” jest efektem pogłębionego procesu strategicznego mapującego rynek i potrzeby użytkowników poszczególnych kategorii. Nowe założenia komunikacyjne maja pozwolić marce lepiej adresować motywacje szerszej grupy odbiorców. „Nowa platforma komunikacyjna znacząco zmienia optykę dialogu między naszą marką, a jej odbiorcami, stawiając w centrum konsumentów i ich prawdę o sposobie używania naszych produktów. Dobre jedzenie nie powinno być bowiem zarezerwowane tylko dla tych, którzy posiadają umiejętności, czas i miejsce, by przyrządzić sobie posiłek. Dan Cake, jako marka oferująca wysokiej jakości, nowoczesne produkty piekarnicze, zawsze dba, by z jednej strony wpisywały się one w styl życia współczesnego człowieka, a z drugiej, by ułatwiały mu codzienność” – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Zmianie platformy komunikacji towarzyszy kampania otwierająca, której bazę stanowi nowy film wizerunkowy marki. Jego bohaterami są zwyczajni ludzie i ich codzienne życie, na które składają się zabiegane poranki w kuchni czy wieczorne spotkania w gronie znajomych. Dan Cake jest ich towarzyszem, elementem większej całości, a przedstawione sytuacje toczą się na zasadach, które tworzą sami bohaterowie, na własnych warunkach.

Stawiając na nowy przekaz komunikacyjny, marka na nowo zdefiniowała strategię działań w swoich mediach społecznościowych Planowane są regularne współprace z influencerami, reprezentującymi świat młodych ludzi, aktywnie spędzających czas wolny czy też zwolenników sprytnych rozwiązań kulinarnych. Zmieni się również tone of voice komunikacji, formaty publikacji i intensywność dialogu z odbiorcami.

Kto odpowiada za najnowszą kampanię Dan Cake?

Kampania promująca nową platformę komunikacji ruszyła w połowie września br. i w pierwszym etapie obejmie kanały takie jak: reklamy w sieciach kin Multikino i Helios, Addressable TV w stacji TVN, VOD (Player i Polsat Box), promocję płatną w kanałach Social Media (Instagram, TikTok oraz Facebook), kampanie rich media, a także promocje w popularnych aplikacjach zakupowych (Listonic, Blix, Glovo).

Za opracowanie nowej platformy komunikacji, ideę, nadzór strategiczny i key visual odpowiada Bluerank. Spot został zrealizowany przez KeyStory. Działania w social mediach, w tym współprace z influencerami, realizowane są przez Tears of Joy. Landing page został stworzony przez agencję Ancymony (*ancy), która odpowiada także za PR i kontakt z mediami.

Komentarze

Powiązane

15.10.24, 10:52
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka i Olga Rydzewska awansują w Social Lama
W strukturach agencji Social Lama (Good One), awansowały dwie osoby. Wraz z początkiem października br. Lidia Święcka objęła funkcję Senior Social Media Specialist, z kolei Olga Rydzewska awansowała na stanowisko Social Media Specialist.
15.10.24, 06:00
| reklama & PR » wywiady
Grzegorz Kańduła: Rośnie popularność organizowania loterii i konkursów przez marki z wielu różnych branż
Rozmowa z Grzegorzem Kańdułą, General Managerem Amooco Agency, m.in. o popularności prowadzenia loterii i konkursów przez marki, recepcie na sukces prowadzenia tego typu działań na polskim rynku.
14.10.24, 22:52
| reklama & PR » informacje
Wracają Piegowate koncerty
19 października br. o godz. 12.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego wraca „Piegowaty koncert” pt. „Jesienne wędrowanie – z tabliczką schorzenia Pippi i nauką liczenia geniusza Amadeusza”.
14.10.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos. Marka Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”.
14.10.24, 13:45
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Filip Cieśliński przeszedł do Gońca
Filip Cieśliński od początku października br. pełni funkcję head of sales Goniec.pl (Grupa Iberion). Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej, m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz dziennikarzy i twórców sportowych.
14.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Polpharma ruszyła z programem edukacyjnym PrzedszkolaBezOwsików.pl
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
14.10.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Murale z Matą i EA SPORTS FC 25 w dwóch polskich miastach
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone.
14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3