20.09.24, 10:30

Psi Bohaterowie. Kampania CSR marki Brit

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Agencja komunikacji marketingowej ONE House rozpoczęła ogólnopolską kampanię CSR prowadzoną pod hasłem „Psi Bohaterowie” dla marki Brit, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma AZAN.

Kampania, o charakterze edukacyjnym, ruszyła 2 września br. i potrwa do 30 listopada 2024 r. Jej głównym celem jest edukowanie dzieci, młodzieży i dorosłych z zakresu wiedzy o psach, ale także zapewnienie wsparcia Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym kwotą 50 tys. zł.

W ramach kampanii agencja ONE House stworzyła interaktywną platformę edukacyjną w sieci, która pozwala poznać psie zmysły, takie jak słuch, wzrok, dotyk, smak i węch. Platforma została podzielona na sześć modułów edukacyjnych, dzięki którym można lepiej zrozumieć, jak psy wykorzystują swoje „supermoce” zarówno w codziennym życiu, jak i podczas akcji ratunkowych. Użytkownicy mogą pobrać materiały w formie plików PDF lub audio oraz sprawdzić swoją wiedzę w quizie. Za każdą poprawną odpowiedź przekazywana jest tzw. Psia Moneta (odpowiadająca złotówce) na wsparcie Funduszu Pomocy Psom Ratowniczym, działającego w ramach Fundacji Na Rzecz Psów Pracujących „Psi Ratownicy”.

Każda osoba, która poprawnie odpowie na wszystkie pytania, ma szansę na udział w konkursie, którego celem jest wyrażenie wdzięczności psim bohaterom za ich poświęcenie i pomoc. Uczestnicy mogą to zrobić w dowolnej formie – poprzez wiersz, rysunek, zdjęcie lub inną kreatywną wypowiedź. Co miesiąc zostanie wybranych 20 laureatów, którzy otrzymają szkolne zestawy dla dzieci, zawierające piórniki, zeszyty, worki na obuwie oraz bidony.

Nasza najnowsza kampania „Psi Bohaterowie” to dowód na to, że wspólnie z ONE House możemy realizować projekty o realnym wpływie społecznym, które nie tylko edukują, ale także angażują rodziców i dzieci w ważne inicjatywy. Wspieranie psów ratowniczych, które ratują ludzkie życie, jest dla nas nie tylko obowiązkiem, ale również sposobem na pokazanie, jak istotna jest współpraca człowieka z naturą. Chcemy inspirować do empatii i odpowiedzialności oraz umożliwić bezpośrednie wsparcie tym niesamowitym zwierzętom” – mówi Monika Polkowska, Project Manager w firmie AZAN.

ONE House odpowiada za produkcję strony internetowej, materiałów digitalowych oraz planowanie i zakup mediów. Kampania „Psi Bohaterowie” skupia się na wykorzystaniu takich kanałów jak Meta, TikTok, YouTube oraz Google Display Network, a także na współpracy z influencerami.

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Mariola Piekarska awansuje w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made i objęła stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki.
07.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Linux Polska wybiera Lightscape po raz kolejny
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
07.10.24, 08:39
| reklama & PR » informacje
Przejdź na dobrą stronę mocy. OSM Piątnica promuje Skyry
23 września br. wystartowała kampanię promującą Skyry (OSM Piątnica) – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych produktów.
06.10.24, 16:08
| reklama & PR » ludzie
Justyna Przybył zajmie się działaniami Grupy Agora w obszarze zrównoważonego rozwoju
Do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko Head of Sustainability i ESG. Przybysz będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG.
05.10.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garnier
Na początku października br., ruszyła kampania płynu micelarnego Garnier Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML.
04.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Loteria na wagę złota. Sztabki złota do wygrania w loterii promocyjnej marki PURINA Gourmet
Marka PURINA Gourmet powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie i organizację loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria na wagę złota”. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 października do 30 listopada 2024 r. wygrania puli nagród znajduje sie ponad 1,2 tys.
04.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Influencerzy reklamują Gang Produkciaków
W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
04.10.24, 13:22
| reklama & PR » informacje
Jak domowe, a gotowe. Pudliszki promują gotowe dania w tacce
Wystartowała kampania promująca nowość marki Pudliszki – gotowe dania na tacce, która w całości realizowana jest w digitalu.
04.10.24, 12:05
| reklama & PR » informacje
Czas na gotowe zupy! Jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy z portfolio Profi S.A. działająca w segmencie zup gotowych z półki, na początku października br. rozpoczęła kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.