23.09.24, 15:00
Ubierz życie w to, co cenne. Kampania marki Answear.com
Ruszyła wielokanałowa kampania „Ubierz życie w to, co cenne” realizowana przez Saatchi & Saatchi dla sklepu internetowego Answear.com na 12 rynkach CEE. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań nowej odsłony.
Pod hasłem „Ubierz życie w to, co cenne”, Answear.com sklep internetowy z modą premium zachęca konsumentów do świadomego wyrażania siebie poprzez modę i podkreśla, że ubrania są czymś więcej niż tylko materiałem – są odzwierciedleniem wewnętrznych pragnień, marzeń i niezapomnianych chwil.
Agencja Saatchi & Saatchi była odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, a także realizację działań promocyjnych w różnych kanałach, w tym telewizji, OOH, social mediach oraz digitalu. Kampania została przygotowana na 12 rynków CEE i na tle innych działań ma wyróżniać się innowacyjnym podejściem do komunikacji marki, łącząc emocjonalny przekaz z nowoczesną estetyką.
Zdjęcia do kampanii zostały wykonane w Lizbonie przez Stellę Asię Consonni, znaną z współpracy z takimi markami jak Gucci, Prada czy Burberry. Jej unikalne spojrzenie i zdolność do uchwycenia emocji mają uczynić sesję zdjęciową kluczowym elementem tej kampanii, nadając jej wyjątkowy charakter.
Saatchi & Saatchi współpracuje z marką Answear w wyniku wygranego we wrześniu 2023 r. przetargu. Za strategiczne planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom. Obie agencje należą do Publicis Groupe. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films Lisboa, post-produkcją – Platige Image, dźwiękiem - studio dźwiękowe Soundly.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze