17.09.24, 19:15
Wszystkie Jeże nasze są! Marka Jeżyki rusza z kampanią edukacyjną. Jacek Cygan napisał nowe słowa do hitu Majki Jeżowskiej
13 września br. rozpoczęła się jesienna kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”, przygotowana przez markę Jeżyki (Colian). W ramach akcji powstała specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.
Marka Jeżyki ruszyła z kampanią edukacyjną pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Inicjatywa ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości na temat potrzeb jeży i opieki nad nimi, ale także ma wspierać podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. W ramach tegorocznej akcji powstała specjalna „jeżykowa” wersja popularnego hitu Majki Jeżowskiej, z tekstem autorstwa Jacka Cygana. Nowa aranżacja piosenki „Wszystkie Jeże nasze są!” została udostępniona na stronie marki, gdzie również obalane są mity dotyczące wiedzy o jeżach. Akcja ma być też pretekstem do pomocy. Każde kliknięcie w ikonę wybranego zwierzaka to realne wsparcie, które trafi do fundacji Primum, zarządzającej placówką.
„Marka Jeżyki od lat wspiera jeże, jednak w tym roku postanowiła zrobić krok dalej i zaprosić do projektu Majkę Jeżowską – artystkę, której piosenki zna i śpiewa cała Polska. W efekcie tej współpracy powstała nowa wersja utworu pt. „Wszystkie Jeże nasze są!”. Odświeżona aranżacja piosenki nie tylko ma na celu edukację i zwiększenie świadomości na temat tych kolczastych zwierząt, ale również wzbudzenie pozytywnych emocji i zachęcenie do wsparcia inicjatywy, w której każdy w prosty sposób może pomóc” – mówi Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki.
Kampania potrwa do 23 października br. i będzie szeroko promowana w digitalu, mediach społecznościowych, prasie branżowej, telewizji, przez wybranych influencerów, a także za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży.
Za całościową strategię marki odpowiada Michalina Abramowicz – Brand Manager marki Jeżyki w firmie Colian. Kreację oraz kompleksową organizację kampanii przygotowała NAV agency. Zakup mediów powierzono Mint Media. Teledysk zrealizowała agencja Spokój. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Komentarze