17.09.24, 19:15

Wszystkie Jeże nasze są! Marka Jeżyki rusza z kampanią edukacyjną. Jacek Cygan napisał nowe słowa do hitu Majki Jeżowskiej

KV kampanii edukacyjnej marki Jeżyki, fot.: materiały prasowe

13 września br. rozpoczęła się jesienna kampania edukacyjna „Wszystkie Jeże nasze są!”, przygotowana przez markę Jeżyki (Colian). W ramach akcji powstała specjalna, „jeżykowa” wersja hitu Majki Jeżowskiej, do której nowe słowa napisał Jacek Cygan.

Marka Jeżyki ruszyła z kampanią edukacyjną pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Inicjatywa ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości na temat potrzeb jeży i opieki nad nimi, ale także ma wspierać podopiecznych Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. W ramach tegorocznej akcji powstała specjalna „jeżykowa” wersja popularnego hitu Majki Jeżowskiej, z tekstem autorstwa Jacka Cygana. Nowa aranżacja piosenki „Wszystkie Jeże nasze są!” została udostępniona na stronie marki, gdzie również obalane są mity dotyczące wiedzy o jeżach. Akcja ma być też pretekstem do pomocy. Każde kliknięcie w ikonę wybranego zwierzaka to realne wsparcie, które trafi do fundacji Primum, zarządzającej placówką.

Marka Jeżyki od lat wspiera jeże, jednak w tym roku postanowiła zrobić krok dalej i zaprosić do projektu Majkę Jeżowską – artystkę, której piosenki zna i śpiewa cała Polska. W efekcie tej współpracy powstała nowa wersja utworu pt. „Wszystkie Jeże nasze są!”. Odświeżona aranżacja piosenki nie tylko ma na celu edukację i zwiększenie świadomości na temat tych kolczastych zwierząt, ale również wzbudzenie pozytywnych emocji i zachęcenie do wsparcia inicjatywy, w której każdy w prosty sposób może pomóc” – mówi Michalina Abramowicz, brand manager marki Jeżyki.

Kampania potrwa do 23 października br. i będzie szeroko promowana w digitalu, mediach społecznościowych, prasie branżowej, telewizji, przez wybranych influencerów, a także za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży.

Za całościową strategię marki odpowiada Michalina Abramowicz – Brand Manager marki Jeżyki w firmie Colian. Kreację oraz kompleksową organizację kampanii przygotowała NAV agency. Zakup mediów powierzono Mint Media. Teledysk zrealizowała agencja Spokój. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

Komentarze

Powiązane

15.10.24, 13:48
| reklama & PR » ludzie
Izabela Wójtowicz i Dawid Michnik awansują w Grayling Poland
W strukturach agencji Grayling Poland dwie awansowano dwie osoby na stanowiska dyrektorskie.
15.10.24, 10:52
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka i Olga Rydzewska awansują w Social Lama
W strukturach agencji Social Lama (Good One), awansowały dwie osoby. Wraz z początkiem października br. Lidia Święcka objęła funkcję Senior Social Media Specialist, z kolei Olga Rydzewska awansowała na stanowisko Social Media Specialist.
15.10.24, 06:00
| reklama & PR » wywiady
Grzegorz Kańduła: Rośnie popularność organizowania loterii i konkursów przez marki z wielu różnych branż
Rozmowa z Grzegorzem Kańdułą, General Managerem Amooco Agency, m.in. o popularności prowadzenia loterii i konkursów przez marki, recepcie na sukces prowadzenia tego typu działań na polskim rynku.
14.10.24, 22:52
| reklama & PR » informacje
Wracają Piegowate koncerty
19 października br. o godz. 12.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego wraca „Piegowaty koncert” pt. „Jesienne wędrowanie – z tabliczką schorzenia Pippi i nauką liczenia geniusza Amadeusza”.
14.10.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos. Marka Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”.
14.10.24, 13:45
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Filip Cieśliński przeszedł do Gońca
Filip Cieśliński od początku października br. pełni funkcję head of sales Goniec.pl (Grupa Iberion). Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej, m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz dziennikarzy i twórców sportowych.
14.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Polpharma ruszyła z programem edukacyjnym PrzedszkolaBezOwsików.pl
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
14.10.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Murale z Matą i EA SPORTS FC 25 w dwóch polskich miastach
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone.
14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3