16.09.24, 12:19

ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych

ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY, fot.: materiały prasowe

ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.

ZAKSA dziewięciokrotnie zdobyła mistrzostwo kraju, dziesięć razy sięgnęła po trofeum Pucharu Polski, a trzy razy po Superpuchar Polski. W latach 2021-2023 kędzierzynianie trzy razy z rzędu wygrali Ligę Mistrzów, zyskując w tym okresie miano najlepszej klubowej drużyny Europy w piłce siatkowej.

„W ostatnich latach ZAKSA zbudowała markę sportową, którą stała się istotnym elementem wizerunku polskiego sportu na świecie. To nie tylko wyjątkowo utytułowana drużyna na siatkarskiej mapie Polski i promotor wielu bliskich nam wartości, takich jak ambicje, szacunek, determinacja i wytrwałość w dążeniu do celu. To właśnie wokół zespołu ZAKSY w dużym stopniu integruje się życie lokalnej społeczności. Mamy więc nadzieję, że dzięki zaangażowaniu ORLENU, zespół będzie miał możliwość osiągania kolejnych sukcesów w polskich i międzynarodowych rozgrywkach” - mówi Lidia Kołucka, Dyrektor Wykonawcza ds. Sponsoringu ORLEN.

ORLEN jest aktualnie sponsorem reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn wszystkich kategorii wiekowych w piłce siatkowej, plażowej i halowej. Wspiera także ministerialny program Siatkarskich Ośrodków Szkolnych, którego głównym celem jest upowszechnianie siatkówki wśród najmłodszych. Kolejnym etapem wsparcia rozwoju tej dyscypliny sportu jest rozpoczęcie współpracy z ZAKSĄ Kędzierzyn Koźle.

Logotyp ORLENU pojawi się na koszulkach meczowych siatkarzy już od pierwszego meczu ZAKSY w nadchodzącym sezonie PlusLigi 2024/25.

Komentarze

Powiązane

15.10.24, 13:48
| reklama & PR » ludzie
Izabela Wójtowicz i Dawid Michnik awansują w Grayling Poland
W strukturach agencji Grayling Poland dwie awansowano dwie osoby na stanowiska dyrektorskie.
15.10.24, 10:52
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka i Olga Rydzewska awansują w Social Lama
W strukturach agencji Social Lama (Good One), awansowały dwie osoby. Wraz z początkiem października br. Lidia Święcka objęła funkcję Senior Social Media Specialist, z kolei Olga Rydzewska awansowała na stanowisko Social Media Specialist.
15.10.24, 06:00
| reklama & PR » wywiady
Grzegorz Kańduła: Rośnie popularność organizowania loterii i konkursów przez marki z wielu różnych branż
Rozmowa z Grzegorzem Kańdułą, General Managerem Amooco Agency, m.in. o popularności prowadzenia loterii i konkursów przez marki, recepcie na sukces prowadzenia tego typu działań na polskim rynku.
14.10.24, 22:52
| reklama & PR » informacje
Wracają Piegowate koncerty
19 października br. o godz. 12.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego wraca „Piegowaty koncert” pt. „Jesienne wędrowanie – z tabliczką schorzenia Pippi i nauką liczenia geniusza Amadeusza”.
14.10.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos. Marka Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”.
14.10.24, 13:45
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Filip Cieśliński przeszedł do Gońca
Filip Cieśliński od początku października br. pełni funkcję head of sales Goniec.pl (Grupa Iberion). Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej, m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz dziennikarzy i twórców sportowych.
14.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Polpharma ruszyła z programem edukacyjnym PrzedszkolaBezOwsików.pl
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
14.10.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Murale z Matą i EA SPORTS FC 25 w dwóch polskich miastach
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone.
14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3