17.09.24, 07:30

Sebastian Górski przechodzi z Polsat Media do iPoster

Sebastian Górski, fot.: materiały prasowe

Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Sebastian Górski. Wcześniej przez blisko osiem lat był związany z Polsat Media.

Górski objął stanowisko client sales partner będzie odpowiedzialny głównie za obsługę kluczowych klientów firmy. Jest specjalistą w zakresie obsługi klientów agencyjnych i bezpośrednich w obszarze tworzenia oraz sprzedaży strategii crossmediowych obejmujących telewizję, online, DOOH oraz radio. Z branżą mediową jest związany od 2004 r. W iPoster jako client sales partner będzie odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów, sprzedaż powierzchni DOOH, a także przygotowanie i realizację strategii marketingowej firmy.

Przez ostatnie blisko osiem lat pracował w Polsat Media, gdzie pełnił kluczowe role, takie jak: group account manager, head of product development w obszarze DOOH & radio, a ostatnio - head of strategy w dziale partnerships. Do jego obowiązków należało rozwijanie innowacyjnych produktów reklamowych w DOOH i radiu, a także tworzenie oraz współpraca przy tworzeniu strategii crossmediowych dla klientów. Był również szefem projektu Polsat Media AdScreen, obejmującego ekrany DOOH należące do Screen Network oraz sieć PRN.

Sebastian Górski doświadczenie zawodowe zdobywał również w OMD Media Direction, gdzie w ciągu dziewięć lat przeszedł przez kolejne szczeble kariery - od TV buyera, przez media managera i group account directora, po new business directora. Zajmował się m.in. planowaniem i zakupem kampanii reklamowych, sprzedażą usług reklamowych, zarządzaniem zespołami projektowymi oraz tworzeniem strategii mediowych, a w ostatniej roli - pozyskiwaniem nowych klientów i nadzorem nad tworzeniem dla nich ofert.

Komentarze

Powiązane

15.10.24, 13:48
| reklama & PR » ludzie
Izabela Wójtowicz i Dawid Michnik awansują w Grayling Poland
W strukturach agencji Grayling Poland dwie awansowano dwie osoby na stanowiska dyrektorskie.
15.10.24, 10:52
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka i Olga Rydzewska awansują w Social Lama
W strukturach agencji Social Lama (Good One), awansowały dwie osoby. Wraz z początkiem października br. Lidia Święcka objęła funkcję Senior Social Media Specialist, z kolei Olga Rydzewska awansowała na stanowisko Social Media Specialist.
15.10.24, 06:00
| reklama & PR » wywiady
Grzegorz Kańduła: Rośnie popularność organizowania loterii i konkursów przez marki z wielu różnych branż
Rozmowa z Grzegorzem Kańdułą, General Managerem Amooco Agency, m.in. o popularności prowadzenia loterii i konkursów przez marki, recepcie na sukces prowadzenia tego typu działań na polskim rynku.
14.10.24, 22:52
| reklama & PR » informacje
Wracają Piegowate koncerty
19 października br. o godz. 12.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego wraca „Piegowaty koncert” pt. „Jesienne wędrowanie – z tabliczką schorzenia Pippi i nauką liczenia geniusza Amadeusza”.
14.10.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos. Marka Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”.
14.10.24, 13:45
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Filip Cieśliński przeszedł do Gońca
Filip Cieśliński od początku października br. pełni funkcję head of sales Goniec.pl (Grupa Iberion). Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej, m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz dziennikarzy i twórców sportowych.
14.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Polpharma ruszyła z programem edukacyjnym PrzedszkolaBezOwsików.pl
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
14.10.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Murale z Matą i EA SPORTS FC 25 w dwóch polskich miastach
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone.
14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3