15.09.24, 08:00
Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami. Kampania marki Venus z udziałem influencerek
Trwa kampania reklamowa marki Venus z portfolio (Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Działania kampanijne kierowane są do kobiet, a w szczególności do przedstawicielek pokolenia Z, które marka chce zachęcić do używania kosmetyków przeznaczonych do depilacji i higieny intymnej, stawiając na edukację w zakresie pielęgnacji skóry.
Na potrzeby kampanii przygotowany został żywy, kolorowy spot digital osadzony w klimacie produktów i idei kreatywnej, pod znanym już hasłem "Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami". Tym samym kontynuowane są idee ciałopozytywności i przełamywania schematów, zapoczątkowane spotem z 2016 r.
W ramach tegorocznej współpracy do udziału w kampanii zaproszone zostały influencerki, m.in. Sandra Rugała, która nagrała piosenkę przewodnią. Utwór w ciągu miesiąca osiągnął 1,6 mln wyświetleń.
Kampania jest realizowana w digitalu i skupiona mocno wokół social mediów (Tik Tok, Instagram, Facebook) oraz influencer marketingu. Działania marketingowe zostały zaplanowe na trzy miesiące. W jej ramach zaplanowana jest również aktywacja konsumencka w formie konkursu, który zorganizowany zostanie na Instagramie marki Venus.
Komentarze