11.09.24, 17:00
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej.
Magda Oleś-Stangrodzka jest związana z Big Picture od początku istnienia agencji. Łączy doświadczenie w obszarze PR korporacyjnego i produktowego z kompetencjami w zakresie komunikacji kampanii społecznych. Oleś-Stangrodzka posiada 12-letnie doświadczenie we współpracy z globalnymi markami i implementacji międzynarodowych strategii komunikacji na polskim rynku. Pracowała na rzecz klientów i marek z sektorów health, beauty, FMCG oraz finansowego. Realizowała działania komunikacyjne, m.in. dla Roche, Polpharma, Durex, Strepsils, Reckitt Benckiser, Noble Bank, Ferratum Bank, Mondelez International, Herbapol-Lublin, Coca-Cola, L’Oreal Paris, Garnier.
Od lat jest związana ze środowiskiem organizacji pozarządowych. Zdobyte doświadczenia wykorzystuje w codziennej pracy, angażując się w projekty i działania pro bono agencji oraz realizując programy społeczne klientów. Pracowała, m.in. dla Fundacji Batorego, Szkoły Liderów, Szlachetnej Paczki, Polsko – Amerykańskiej Komisji Fulbrighta. Odpowiadała za strategie PR nagradzanych polskich i międzynarodowych projektów, m.in. dla Amnesty International, Onkofundacji Alivia czy Rak’n’Roll. Prowadziła komunikację akcji profrekwencyjnej „Sama Wybierz Samorząd” i odpowiadała za launch Fundacji Cześć Ciało, zainicjowanej przez Olgę Kwiecińską.
Magda Oleś-Stangrodzka jest absolwentką polityki społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Była członkiem zarządu Polskiej Rady Organizacji Młodzieżowych PROM z ramienia Stowarzyszenia Projekt: Polska oraz wolontariuszką Fundacji Świat na TAK i Polskiej Fundacji Dzieci i Młodzieży.
Komentarze