11.09.24, 18:30

Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru

KV kampanii marki Pepsi, fot.: materiały prasowe

Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.

Jak tłumaczy marka Pepsi, w codziennych, pozornie nieistotnych decyzjach kryją się momenty przełomowe, które potrafią stworzyć prawdziwie epickie historie. By uchwycić inspirujące historie, marka Pepsi stworzyła podcast “OD ZERA”, który jest częścią kampanii „Prosta decyzja – epicki wybór” promującej napój Pepsi Zero Cukru.

Prowadzącym cykl rozmów będzie Dominik Bos – youtuber, streamer, który prowadził poprzednią edycję podcastu Pepsi “Max 10 minut”. Gospodarz formatu zaprosi do rozmowy osobowości internetu i mediów. W formacie jako goście pojawią się: Foxx Gotuje – twórca kulinarny; Jedzeniesiema – influencerka kulinarna aktywna na Instagramie i TikToku; Aleksandra Grzywacz – influencerka promująca jeździectwo; Kasia Łaska – aktorka dubbingowa i wokalistka; Astrofaza – popularyzator wiedzy o kosmosie; Przekosa – influencer tworzący treści o popkulturze i wydarzeniach muzycznych; Baoliin – influencerka tworząca treści na Tiktoku o geek culture; Natalia Maszkowska – twórczyni kulinarna; Tomasz Tomanek – koszykarz i influencer; Wikaafotos – fotografka; Ania Dolińska – instruktorka pilates i fitnessu; Wujek Paolo – polski pizzaiolo i właściciel pizzerii.

Każdy odcinek podcastu (premiera w każdy poniedziałek od 16 września) ma odkryć „epic choices” bohaterów — ich wzloty, upadki i drobne decyzje, które miały ogromny wpływ na ich kariery. Rozmowy odbywają się w windzie, w której goście wraz z prowadzącym odbywają podróż „OD ZERA” — z każdym kolejnym piętrem wjeżdżając coraz wyżej w epickie historie ich sukcesów i pasji.

Premiera podcastu „OD ZERA” została zaplanowana 16 września 2024 r. Odcinki będą dostępne na Spotify oraz na kanale marki na YouTube. Cykl będzie pojawiał sie przez kolejnych 12 tygodni.

Komentarze

Powiązane

15.10.24, 13:48
| reklama & PR » ludzie
Izabela Wójtowicz i Dawid Michnik awansują w Grayling Poland
W strukturach agencji Grayling Poland dwie awansowano dwie osoby na stanowiska dyrektorskie.
15.10.24, 10:52
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka i Olga Rydzewska awansują w Social Lama
W strukturach agencji Social Lama (Good One), awansowały dwie osoby. Wraz z początkiem października br. Lidia Święcka objęła funkcję Senior Social Media Specialist, z kolei Olga Rydzewska awansowała na stanowisko Social Media Specialist.
15.10.24, 06:00
| reklama & PR » wywiady
Grzegorz Kańduła: Rośnie popularność organizowania loterii i konkursów przez marki z wielu różnych branż
Rozmowa z Grzegorzem Kańdułą, General Managerem Amooco Agency, m.in. o popularności prowadzenia loterii i konkursów przez marki, recepcie na sukces prowadzenia tego typu działań na polskim rynku.
14.10.24, 22:52
| reklama & PR » informacje
Wracają Piegowate koncerty
19 października br. o godz. 12.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego wraca „Piegowaty koncert” pt. „Jesienne wędrowanie – z tabliczką schorzenia Pippi i nauką liczenia geniusza Amadeusza”.
14.10.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos. Marka Cheetos debiutuje na Spotify
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo, która prowadzona jest pod hasłem „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”.
14.10.24, 13:45
| internet » ludzie | reklama & PR » ludzie
Filip Cieśliński przeszedł do Gońca
Filip Cieśliński od początku października br. pełni funkcję head of sales Goniec.pl (Grupa Iberion). Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej, m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz dziennikarzy i twórców sportowych.
14.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Polpharma ruszyła z programem edukacyjnym PrzedszkolaBezOwsików.pl
Ruszył ogólnopolski program edukacyjny „PrzedszkolaBezOwsików.pl”, którego celem jest wsparcie przedszkoli i rodziców w zakresie edukacji dzieci na temat prawidłowej higieny rąk, a także przełamywanie tabu wokół tematu owsików. Inicjatorem akcji jest Polpharma, a za opracowanie koncepcji kreatywnej i działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
14.10.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Murale z Matą i EA SPORTS FC 25 w dwóch polskich miastach
Dwa murale z Matą, ambasadorem EA SPORTS FC 25 w Polsce, zostały właśnie ukończone.
14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3