10.09.24, 16:00

Zalando wprowadza nową strategią pozycjonowania

KV kampanii marki Zalando, fot.: materiały prasowe

Zalando zmienia strategię pozycjonowania marki. Nowy kierunek, zainaugurowany kampanią „W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024, ma koncentrować się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu oraz zaspokajaniu ich zmieniających się potrzeb, poprzez jakość, styl życia i inspiracje.

Zalando przygotowało nową strategię pozycjonowania i zaktualizowaną tożsamość marki poprzez kampanię “W co mam się ubrać?” na jesień-zimę 2024. Jak tłumaczy firma, strategia ta to istotny krok w kierunku realizacji wizji Zalando, której celem jest stworzenie wiodącego, paneuropejskiego ekosystemu e-commerce dla mody i lifestyle’u. Będzie ona też podstawą do tworzenia przyszłych kampanii.

Nowe pozycjonowanie Zalando ma koncentrować się na wzmacnianiu pewności siebie klientów w wyrażaniu własnego stylu. Kierunek ten zapewnia jednolite ramy dla tworzenia angażujących i inspirujących doświadczeń zakupowych dla całości oferty Zalando. Nowa strategia została oparta na szerokich badaniach, które podkreśliły najważniejsze kwestie dla klientów Zalando: wysoka jakość ubrań i marek, poczucie wspólnoty, podążanie za trendami oraz dostęp do inspirujących treści.

Odświeżona identyfikacja wizualna, zaprezentowana w kampanii na sezon jesień-zima 2024, obejmuje intensywniejszą paletę pomarańczowych barw, odświeżony logotyp, dynamiczne animacje brandowe oraz specjalnie zaprojektowaną czcionkę Zalando, która została stworzona z myślą o lepszej czytelności i dostępności. Nowe elementy wizualne mają być stopniowo wdrażane na wszystkich punktach kontaktu z marką w nadchodzących miesiącach.

Kampania „W co mam się ubrać?” adresuje uniwersalny, codzienny dylemat, który dotyczy wszystkich ludzi, bez względu na ich wiek, miejsce zamieszkania, płeć czy pochodzenie - wyboru ubioru. W kampanii występuje, m.in. aktor Willem Dafoe, modelka i aktorka Brigitte Nielsen, model i aktor Luka Sabbat oraz twórczyni internetowa i modelka Sabrina Bahsoon, znana jako #TubeGirl. Dobór obsady ma podkreślać inkluzywność i zróżnicowane potrzeby klientów Zalando. Marka tłumaczy, że poprzez tę kampanię chce pokazać, w jaki sposób upraszcza decyzje modowe i inspiruje do odnalezienia pewności siebie w stylu, poprzez oferowanie szerokiego asortymentu, inspirujących treści i doskonałych doświadczeń zakupowych.

Kampania prowadzona jest w internecie, mediach społecznościowych i cyfrowych lokalizacjach out-of-home od 8 września. Br.

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Mariola Piekarska awansuje w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made i objęła stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki.
07.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Linux Polska wybiera Lightscape po raz kolejny
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
07.10.24, 08:39
| reklama & PR » informacje
Przejdź na dobrą stronę mocy. OSM Piątnica promuje Skyry
23 września br. wystartowała kampanię promującą Skyry (OSM Piątnica) – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych produktów.
06.10.24, 16:08
| reklama & PR » ludzie
Justyna Przybył zajmie się działaniami Grupy Agora w obszarze zrównoważonego rozwoju
Do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko Head of Sustainability i ESG. Przybysz będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG.
05.10.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garnier
Na początku października br., ruszyła kampania płynu micelarnego Garnier Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML.
04.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Loteria na wagę złota. Sztabki złota do wygrania w loterii promocyjnej marki PURINA Gourmet
Marka PURINA Gourmet powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie i organizację loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria na wagę złota”. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 października do 30 listopada 2024 r. wygrania puli nagród znajduje sie ponad 1,2 tys.
04.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Influencerzy reklamują Gang Produkciaków
W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
04.10.24, 13:22
| reklama & PR » informacje
Jak domowe, a gotowe. Pudliszki promują gotowe dania w tacce
Wystartowała kampania promująca nowość marki Pudliszki – gotowe dania na tacce, która w całości realizowana jest w digitalu.
04.10.24, 12:05
| reklama & PR » informacje
Czas na gotowe zupy! Jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy z portfolio Profi S.A. działająca w segmencie zup gotowych z półki, na początku października br. rozpoczęła kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.