10.09.24, 13:49
LiquidThread: cztery awanse managerskie w agencji
W wyniku wewnętrznych awansów w agencji digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe), Monika Zawadzka, objęła stanowisko Senior Content Solutions Managerki, a Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Nowymi Integrated Communication Managerkami zostały Dominika Stryjewska-Bugała oraz Anna Górecka.
Monika Zawadzka jako Senior Content Solutions Managerka będzie odpowiedzialna za inicjatywy i projekty promujące efektywne współprace między markami w ramach oferty Branded Entertainment, powstałej na potrzeby Publicis Groupe. Rozwiązania z zakresu Branded Entertainment opierają się na odpowiednim połączeniu komunikatu marki z popkulturą tak, aby trafić do ludzi w odpowiednich kontekstach, które stanowią dla nich wartość. Zawadzka posiada ponad 10-letnie doświadczenie, a od ponad siedmiu lat rozwija swoją karierę w agencji LiquidThread. Na swoim koncie ma projekty nagrodzone w konkursach branżowych, w tym: Srebrne Effie 2021, Brązowe Effie 2022 i MIXX Awards 2022.
Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Jak podkreśla agencja, ten awans to efekt synergii nabywanych przez Sajpel kompetencji menadżerskich i operacyjnych oraz przemian, jakie zachodzą w dziale Creative Studio. Swoją karierę buduje od ponad 10 lat, a szeregi LiquidThread zasila od pięciu lat. Magdalena Sajpel na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i podnoszenie kompetencji designerskich zespołu oraz współtworzenie strategii optymalizacyjnej dla procesów kreatywnych. Wspomniane zmiany w dziale Creative Studio mają przyczynić się do rozbudowy portfolio LiquidThread o nowe produkty kreatywne, a także dostarczać klientom agencji mierzalne rezultaty pracy w oparciu o narzędzia AI. Sajpel pracowała przy projektach docenionych nagrodami, tj. Srebrne Effie, Brązowe Effie, Wyróżnienie Golden Arrow.
Dominika Stryjewska Bugała obejmując stanowisko Integrated Communication Managerki, odpowiada za projekty z obszaru social mediów i influencer marketingu oraz zarządzanie sześcioosobowym zespołem. Stryjewska Bugała jest zaangażowana w rozwój systemu współpracy z influencerami - Influencer Compass, który funkcjonuje w ramach Publicis Groupe i odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej. Dominika Stryjewska Bugała z branżą komunikacji marketingowej związana jest od ponad siedmiu lat, a swoją karierę rozwija z LiquidThread od 2020 r. Pracowała przy projektach nagrodzonych w topowych konkursach branżowych m.in Effie, Innovation i Mixx Awards. W 2022 r. została wyróżniona w konkursie Young Creatives PR.
Na stanowisko Integrated Communication Managerki awansowała także Anna Górecka, która będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu influencer marketingu oraz wzmacnianie i rozwój kompetencji zespołu w tym obszarze. Górecka będzie również optymalizować procesy agencyjne i usprawniać elementy związane z działaniami nowobiznesowymi, które wymagają podejścia dostosowanego do nowych wymagań w branży, w tym monitorowania i rekomendacji narzędzi opartych o AI. Anna Górecka to specjalistka z pięcioletnim doświadczeniem w zakresie social mediów i kampanii digitalowych, od dwóch lat związana jest z agencją LiquidThread, w której realizuje projekty doceniane w konkursach tj. Kreatura czy KTR.
Komentarze