10.09.24, 13:49

LiquidThread: cztery awanse managerskie w agencji

Awanse w LiquidThread, fot.: materiały prasowe

W wyniku wewnętrznych awansów w agencji digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe), Monika Zawadzka, objęła stanowisko Senior Content Solutions Managerki, a Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Nowymi Integrated Communication Managerkami zostały Dominika Stryjewska-Bugała oraz Anna Górecka.

Monika Zawadzka jako Senior Content Solutions Managerka będzie odpowiedzialna za inicjatywy i projekty promujące efektywne współprace między markami w ramach oferty Branded Entertainment, powstałej na potrzeby Publicis Groupe. Rozwiązania z zakresu Branded Entertainment opierają się na odpowiednim połączeniu komunikatu marki z popkulturą tak, aby trafić do ludzi w odpowiednich kontekstach, które stanowią dla nich wartość. Zawadzka posiada ponad 10-letnie doświadczenie, a od ponad siedmiu lat rozwija swoją karierę w agencji LiquidThread. Na swoim koncie ma projekty nagrodzone w konkursach branżowych, w tym: Srebrne Effie 2021, Brązowe Effie 2022 i MIXX Awards 2022.

Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Jak podkreśla agencja, ten awans to efekt synergii nabywanych przez Sajpel kompetencji menadżerskich i operacyjnych oraz przemian, jakie zachodzą w dziale Creative Studio. Swoją karierę buduje od ponad 10 lat, a szeregi LiquidThread zasila od pięciu lat. Magdalena Sajpel na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i podnoszenie kompetencji designerskich zespołu oraz współtworzenie strategii optymalizacyjnej dla procesów kreatywnych. Wspomniane zmiany w dziale Creative Studio mają przyczynić się do rozbudowy portfolio LiquidThread o nowe produkty kreatywne, a także dostarczać klientom agencji mierzalne rezultaty pracy w oparciu o narzędzia AI. Sajpel pracowała przy projektach docenionych nagrodami, tj. Srebrne Effie, Brązowe Effie, Wyróżnienie Golden Arrow.

Dominika Stryjewska Bugała obejmując stanowisko Integrated Communication Managerki, odpowiada za projekty z obszaru social mediów i influencer marketingu oraz zarządzanie sześcioosobowym zespołem. Stryjewska Bugała jest zaangażowana w rozwój systemu współpracy z influencerami - Influencer Compass, który funkcjonuje w ramach Publicis Groupe i odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej. Dominika Stryjewska Bugała z branżą komunikacji marketingowej związana jest od ponad siedmiu lat, a swoją karierę rozwija z LiquidThread od 2020 r. Pracowała przy projektach nagrodzonych w topowych konkursach branżowych m.in Effie, Innovation i Mixx Awards. W 2022 r. została wyróżniona w konkursie Young Creatives PR.

Na stanowisko Integrated Communication Managerki awansowała także Anna Górecka, która będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu influencer marketingu oraz wzmacnianie i rozwój kompetencji zespołu w tym obszarze. Górecka będzie również optymalizować procesy agencyjne i usprawniać elementy związane z działaniami nowobiznesowymi, które wymagają podejścia dostosowanego do nowych wymagań w branży, w tym monitorowania i rekomendacji narzędzi opartych o AI. Anna Górecka to specjalistka z pięcioletnim doświadczeniem w zakresie social mediów i kampanii digitalowych, od dwóch lat związana jest z agencją LiquidThread, w której realizuje projekty doceniane w konkursach tj. Kreatura czy KTR.

Komentarze

Powiązane

07.10.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Mariola Piekarska awansuje w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made i objęła stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki.
07.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Linux Polska wybiera Lightscape po raz kolejny
Marka Linux Polska nawiązała współpracę z agencją Lightscape, która obejmuje działania z zakresu media relations, promocji flagowej konferencji Open Source Day, a także prowadzenia kanałów social media platformy SoruceMation.
07.10.24, 08:39
| reklama & PR » informacje
Przejdź na dobrą stronę mocy. OSM Piątnica promuje Skyry
23 września br. wystartowała kampanię promującą Skyry (OSM Piątnica) – jogurty typu islandzkiego. W spocie reklamowym podkreślono zalety tych produktów.
06.10.24, 16:08
| reklama & PR » ludzie
Justyna Przybył zajmie się działaniami Grupy Agora w obszarze zrównoważonego rozwoju
Do zespołu Grupy Agora dołączyła Justyna Przybył, która objęła stanowisko Head of Sustainability i ESG. Przybysz będzie odpowiedzialna za działania firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju oraz ESG.
05.10.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Maffashion i Natalia Kukulska promują płyn micelarny Garnier
Na początku października br., ruszyła kampania płynu micelarnego Garnier Za produkcję oraz egzekucję odpowiada VML.
04.10.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Loteria na wagę złota. Sztabki złota do wygrania w loterii promocyjnej marki PURINA Gourmet
Marka PURINA Gourmet powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie i organizację loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria na wagę złota”. Zgłoszenia przyjmowane są od 1 października do 30 listopada 2024 r. wygrania puli nagród znajduje sie ponad 1,2 tys.
04.10.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Influencerzy reklamują Gang Produkciaków
W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
04.10.24, 13:22
| reklama & PR » informacje
Jak domowe, a gotowe. Pudliszki promują gotowe dania w tacce
Wystartowała kampania promująca nowość marki Pudliszki – gotowe dania na tacce, która w całości realizowana jest w digitalu.
04.10.24, 12:05
| reklama & PR » informacje
Czas na gotowe zupy! Jesienna kampania marki JemyJemy
Marka JemyJemy z portfolio Profi S.A. działająca w segmencie zup gotowych z półki, na początku października br. rozpoczęła kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży.
04.10.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski w zespole More Bananas
Anna Wawszkiewicz i Bartosz Makowski dołączyli do zespołu krakowskiej agencji More Bananas.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.