10.09.24, 06:30

RMF FM liderem. Duży spadek TOK FM i Polskiego Radia 24

Logo Radia TOK FM, fot.: materiały prasowe

RMF FM pozostaje liderem rynku. Znacząco spadły udziały TOK FM i Polskiego Radia 24 - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 czerwca 2024 r. do 31 sierpnia 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).

Liderem rynku pozostaje radio RMF FM. Udział stacji w rynku w ostatniej fali wyniósł 28,8 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu czasu przed roku dla żółto-niebieskiej stacji oznacza to stratę 0,8 p.p. Drugie miejsce zajmuje Radio Zet, którego tzw. słuchalność wzrosła o 0,7 p.p. Jednak w porównaniu do fali marzec - maj br. nie jest już tak wysoka (różnica 0,3 p.p.). Trzecie miejsce zajmuje Jedynka ze spadkiem o 0,4 p.p.

Kolejne miejsca wśród najpopularniejszych stacji radiowych zajmują kolejno: VOX FM (udziały bez zmian), Antyradio (strata 0,1 p.p.), TOK FM (strata aż 0,8 p.p.), Trójka (udziały bez zmian), Radio Maryja (wzrost o 0,2 p.p.), RMF Classic (strata 0,2 p.p.), Radio Wnet (wzrost o 0,5 p.p.), Dwójka (strata 0,1 p.p.), Polskie Radio 24 (strata aż 0,5 p.p.), Eska Rock (wzrost o 0,1 p.p.). 

Udział stacji radiowych w rynku 

  czerwiec 2023 : sierpień 2023 wrzesień 2023 : listopad 2023 grudzień 2023 : luty 2024 marzec 2024 : maj 2024 czerwiec 2024 : sierpień 2024
RMF FM 29,6% 29,7% 28,3% 29,3% 28,8%
Radio ZET 14,4% 13,8% 14,4% 15,4% 15,1%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 5,2% 5,0% 5,1% 4,5% 4,8%
Radio VOX FM  3,2% 3,4% 3,2% 3,0% 3,2%
Antyradio  2,4% 2,6% 2,2% 2,6% 2,3%
Radio TOK FM  2,9% 3,3% 3,0% 2,9% 2,1%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 2,1% 1,8% 2,2% 1,9% 2,1%
Radio Maryja 1,8% 2,0% 2,1% 2,0% 2,0%
Radio RMF Classic  1,4% 1,5% 1,6% 1,4% 1,2%
Radio Wnet 0,1% 0,2% 0,5% 0,5% 0,6%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,6% 0,4% 0,5% 0,6% 0,5%
Polskie Radio 24 1,0% 1,5% 0,7% 0,6% 0,5%
Radio Eska ROCK / do 2024-06 Radio Muzo.fm 0,4% 0,4% 0,3% 0,5% 0,5%

Fale:
czerwiec 2023 : sierpień 2023 (wielkość: 21 037)
wrzesień 2023 : listopad 2023 (wielkość: 21 037)
grudzień 2023 : luty 2024 (wielkość: 21 045)
marzec 2024 : maj 2024 (wielkość: 21 038)
czerwiec 2024 : sierpień 2024 (wielkość: 21 032)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 441 761 (2 075 149 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

09.10.24, 17:00
| radio » ludzie
Onko Story. Agnieszka Trzeciakiewicz autorką nowego cyklu
9 października br. ruszy na antenie Trójki nowy cykl audycji i podcastów „Onko Story”. Agnieszka Trzeciakiewicz – autorka cyklu będzie rozmawiać o niełatwych historiach z nietuzinkowymi gośćmi, doświadczeniach pacjentów oraz o metodach leczenia akademickiego i niekonwencjonalnego. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany po godz. 23.00 w paśmie „Ludzie”.
09.10.24, 14:34
| radio » badania rynku
RMF FM liderem. Spadek stacji informacyjnych. Słuchalność stacji w III kwartale 2024 r.
Liderem rynku pozostaje RMF FM mimo spadku słuchalności. Bardzo słaby wynik zanotowała Jedynka i Polskie Radio 24, a także TOK FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 lipca 2024 r. do 30 września 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
08.10.24, 15:20
| radio » informacje
Nowa ramówka Polskiego Radia dla Ukrainy. Audycje tematyczne również jako podcasty
Polskie Radio dla Ukrainy rozpoczęło emisję programu według nowej ramówki. Stacja wprowadza nowe audycje tematyczne, które będą udostępniane również w formie podcastów na platformach streamingowych oraz w serwisach Polskiego Radia.
08.10.24, 12:12
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
#zróbsobiedobrze. Kampania społeczna Chillizet
Wystartowała kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października br. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
08.10.24, 08:30
| radio » informacje
Kultura nie śpi oraz Jestem muzykiem. Jestem rodzicem. Nowe propozycje Polskiego Radia Dzieciom
Polskie Radio Dzieciom wprowadza nowe propozycje kulturalne – audycję „Kultura nie śpi” Martyny Chuderskiej oraz podcast Damiana Sikorskiego „Jestem muzykiem. Jestem rodzicem”. 
07.10.24, 16:51
| radio » informacje | internet » informacje
AI Journey with Jovan Protić. Nowy podcast Business Insider Polska w Onet Audio
Zadebiutowałpodcast Business Insider Polska o potencjale sztucznej inteligencji dla biznesu i mediów. „AI Journey with Jovan Protić” jest podcastem, w którym wiceprezes Ringier Axel Springer Polska wraz z liderami technologicznymi z Doliny Krzemowej, analizuje biznesowe szanse i wyzwania sztucznej inteligencji.
07.10.24, 12:30
| radio » informacje
Wywiady „RAP20” Radia ESKA w formie podcastów
„RAP20” to nowa seria podcastowa Radia ESKA z wywiadami z twórcami związanymi ze sceną rapową. Nowe odcinki publikowane są co środę.
06.10.24, 23:00
| radio » informacje
Na dwa głosy i Portrety w Jedynce
„Na dwa głosy” Marcina Kusego i Pawła Sztompkego oraz „Portrety” Uli Kaczyńskiej to nowe propozycje Programu 1 Polskiego Radia. Audycje będą emitowane w niedziele.
04.10.24, 06:30
| radio » informacje
Srebrne wesele na antenie Radia Nowy Świat
W piątek, 4 października br. w popołudniowej audycji „Nowy świat po południu” (16:00-19:00) w Radiu Nowy Świat zaplanowano premierę nowego cyklu o nazwie „Srebrne wesele”, czyli czego słuchaliśmy 25 lat temu.
03.10.24, 23:15
| radio » informacje
Inauguracja sezonu Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia na antenie Dwójki
W piątek, 4 października br., Program 2 Polskiego Radia wyjątkowe wyemituje specjalne wydanie audycji „Wybieram Dwójkę”, z okazji 10-lecia nowej siedziby NOSPR. Wieczorem słuchacze będą mogli uczestniczyć w transmisji koncertu inauguracyjnego, otwierającego nowy sezon artystyczny Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3