16.09.24, 07:45
Performance Media zmienia się w Performance Group. Rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach, nową wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Rozszerza także portfolio oferowanych produktów i usług. Od tej pory agencja będzie działać pod nazwą Performance Group.
„Rebranding i zmiana nazwy na Performance Group to ukoronowanie kolejnego etapu ewolucji firmy, która na rynku w Polsce znana jest przede wszystkim z działań performance’owych, ale zajmuje się również wieloma innymi obszarami komunikacji. W naszym core wciąż pozostaje niezmienne DNA agencji, oparte na efektywnych i innowacyjnych rozwiązaniach. Performance Group to agencja digital 360°, która nieustannie jest w ruchu, dynamicznie rozwija swoje kompetencje w odpowiedzi na potrzeby klientów” - mówi Iwona Kuchta, Agency Head, Client Service & COO w Performance Group. „Nasza agencja pracuje zarówno z dużymi międzynarodowymi markami w regionie EMEA, dla których przekłada strategie biznesowe na taktyki marketingowe w digitalu, jak i lokalnymi firmami z Polski oraz CEE, dla których - na bazie zrozumienia ich biznesu - przygotowuje całościowe strategie marketingowe. Przez ostatnie dziesięć lat wzmacnialiśmy kompetencje kreatywne (m.in. KV, Big Idea, produkcja wideo, RichMedia, influencer marketing) oraz danowe (analityka, definicja i pomiar ścieżki konsumenckiej), które teraz chcemy komunikować szerzej na rynku” – dodaje Kuchta.
Agencja wprowadza nową identyfikację wizualną. Nowa strategia agencji zakłada większą ekspozycję na kluczowe kompetencje, które zostały skoncentrowane w trzech dywizjach (w ramach nowej struktury): Performance Media (Navigating Growth), Performance Create (Navigating Brands) oraz Performance Data (Navigating Data). Każda z tych dywizji ma wzmacniać pozycję marki głównej - Performance Group (Navigating Ahead) - jako strategicznego partnera oferującego kompleksowe wsparcie, zaawansowane kompetencyjnie usługi oraz innowacyjne podejście.
Zatrudniająca blisko 200 osób Performance Group jest jedną z największych niesieciowych agencji w CEE i jednym z największych partnerów Google, Meta i TikTok w tym regionie.
Komentarze