07.09.24, 14:11

Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia

KV kampanii marki Netia, fot.: materiały prasowe

Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.

30 sierpnia br. ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa Netii, w której operator promuje zakup pakietu światłowodowego dostępu do internetu, TV i serwisu Max.

W kampanii wykorzystywana jest platforma komunikacyjna oparta o postać Netii - bogini internetu, telewizji 4K i niezawodnej rozrywki, w którą wciela się Katarzyna Kwiatkowska. „W ciągu roku od premiery nowej platformy komunikacyjnej potwierdziły się nasze przeczucia, wsparte wynikami badań konsumenckich, które wskazywały, że koncept kreatywny i Katarzyna Kwiatkowska jako ambasadorka marki, to strzał w dziesiątkę, Konsumenci bardzo ciepło przyjmują polecane przez boginię Netię rozwiązania w zakresie nieziemskiej rozrywki, np. w pakietach z Disney+, czy Max” – mówi Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C, Członek Zarządu Netii.

W nowej odsłonie bogini Netia zstępuje z Olimpu wprost do mieszkania, do którego akurat wprowadza się rodzina. Netia doradza im w zakresie zapewnienia multimedialnej rozrywki.

Kampania TV ruszyła 30 sierpnia i potrwa do 6 października br. W ramach kampanii (emisja na kanałach Grupy Polsat Plus oraz TVN Warner Bros. Discovery) emitowane będą 30 i 15-sekundowe spoty reklamowe (pojawią się również na YT). We wrześniu reklamy nawiązujące do reklam TV pojawią się na setkach autobusów komunikacji miejskiej w kilkunastu miastach.
Z kolei w klubach fitness, citylighty, ramkach wewnątrz środków komunikacji miejskiej, Netia będzie promować ofertę z umową na dziewięć miesięcy na internet solo lub pakiety z Disney+ i/lub Max.

Koncept kreatywny i przygotowanie kampanii odpowiada agencja kreatywna Red8 z Grupy Dentsu, a za zakup mediów dom mediowy Iprospect (Grupa Dentsu) oraz Essencemediacom (część online). Spoty wyprodukowała firma TFP.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Pytanie na Śniadanie: nowe studio, czołówka i oprawa muzyczna
12 października br., „Pytanie na Śniadanie” (TVP2) zaprezentowało się widzom w odmienionej odsłonie.
11.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Rynek VOD w Polsce warty 2,3 mld zł. Netflix wciąż liderem
Rośnie popularność serwisów VOD nad Wisłą. Jak wynika z raportu „Rynek płatnej telewizji i usług VOD w Polsce 2024. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2024-2029” wartość rynku tego typu płatnych portali wyniosła w naszym kraju w 2023 r. 2,3 mld zł ze stopą wzrostu na poziomie 28 proc.
10.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » ludzie
Anna Pater w BBC Studio. Ostatnio współpracowała z TVP i Studiomed TV
Na początku października br. do BBC Studio dołączyła Anna Pater i objęła stanowisko Senior Partnership Manager CEE.
09.10.24, 20:15
| telewizja / VOD » ludzie
Agnieszka Niburska w BBC Studio
W ostatnim miesiącu w BBC Studio pracę jako Senior Communications Officer CEE rozpoczęła Agnieszka Niburska.
08.10.24, 10:25
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla. Wszystkie relacje i wejścia na żywo ze Sztokholmu i Oslo prezentowane będą w TVP Nauka. Widzowie TVP Kultura będą mogli obejrzeć ceremonię ogłoszenia laureata w dziedzinie literatury, a widzowie TVP Historia – Pokojowej Nagrody Nobla. 
08.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwszy milion Awantury o kasę w Polsacie
Ponad milion widzów obejrzało powracający po 20 latach na antenę Polsatu teleturniej „Awantura o kasę”. Polsat był również liderem minionego weekendu i całego tygodnia.
07.10.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych Ziemia obiecana. W puli nagród znajduje się ponad 3 mln zł
Telewizja Polska rozpoczyna konkurs „Ziemia obiecana” dla studentek i studentów publicznych uczelni filmowych i artystycznych. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju młodych filmowczyń i filmowców oraz promocja ich twórczości. Każdy z projektów zakwalifikowanych do finału konkursu otrzyma od Telewizji Polskiej 250 tys. złotych na realizację. 
07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3