06.09.24, 20:00
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
Kontekstowe pozycjonowanie marki Dawtona zaplanowano w programie kulinarnym emitowanym na antenie TVN, za które odpowiada agencja mediowa Value Media, rozpoczęło się 1 września o godz. 19:30. Marka Dawtona będzie obecna w pięciu odcinkach emitowanych na przełomie września i października. Wcześniej marka pojawiała się również z działaniami wizerunkowymi w programie “MasterChef Nastolatki”.
Marka Dawtona dostarczy uczestnikom polskiego kulinarnego programu telewizyjnego swoje produkty o czystym składzie, które zostaną wykorzystane w rywalizacji o tytuł Mistrza Kuchni. Szeroka gama produktów dostępna będzie także w spiżarni programu w której kucharze-amatorzy mogą wybrać niezbędne do gotowania artykuły spożywcze. Działania branded content marki Dawtona realizowane w telewizji uzupełnione zostaną komunikacją w digitalu, w tym w mediach społecznościowych stacji TVN oraz na kanale programu „MasterChef”. Za koncept pozycjonowania produktów marki Dawtona w programie kulinarnym emitowanym na antenie TVN oraz zakup mediów odpowiada Value Media.
Produkcję programu realizuje TVN Warner Bros. Discovery współpracując z firmą Endemol Shine Polska.
Komentarze