07.09.24, 08:00

Oswoić prądożerców. Nietypowa kampania E.ON Polska

KV kampanii firmy E. ON, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania edukacyjna E.ON Polska poświęcona efektywnemu i świadomemu wykorzystywaniu energii elektrycznej w domu. Głównymi bohaterami są prądożercy – urządzenia codziennego użytku o dużym zapotrzebowaniu na prąd.

Nowa kampania E.ON ma skupiać się w szczególności na prądożercach, czyli urządzeniach elektrycznych z dużym apetytem na prąd. Głównymi bohaterami są takie sprzęty jak: pralka, lodówka, piekarnik, konsola do gier i telewizor. Tym razem kampania E.ON skierowana jest zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Pokazuje, że oszczędzanie energii to ważny temat, w który mogą zaangażować się całe rodziny.

Od lat wspieramy naszych klientów i zachęcamy ich do zmniejszania swojego zużycia energii. Wiemy jednak, że wymaga to zaangażowania wszystkich domowników. Kampania „Oswoić prądożerców”, dzięki zabawnej, przyjaznej formie, przyciąga uwagę nawet najmłodszych i może stać się źródłem wspólnych rozmów o oszczędzaniu prądu. Dodatkowo dzielimy się praktycznymi wskazówkami, które pozwolą realnie zmniejszyć zużycie energii w domach” – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.

Kampania ma pokazywać, że edukacja w zakresie efektywnego wykorzystywania energii elektrycznej w domu może być łatwa i przyjemna. Dodatkowo, E.ON stworzył w ramach akcji interaktywne narzędzie – Kalkulator online Szkoda Prądu. Z jego pomocą użytkownicy mogą się dowiedzieć, ile energii mogą zaoszczędzić, jeśli w codziennym życiu skorzystamy z kilku prostych porad.

Kampania trwa od września do października br. i pojawi się na nośnikach OOH, w tym na siatkach wielkoformatowych i warszawskich autobusach, a także w prasie, na kanałach online oraz w mediach społecznościowych.

Odsłonę marketingową kampanii, kreacje graficzne, landing page oraz Kalkulator online Szkoda Prądu opracowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More. Od strony public relations akcję wspiera agencja MSL.

Komentarze

Powiązane

12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
11.10.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Dariusz Baryga ambasadorem marki Kohersen
Kohersen rozpoczął współpracę z szefem kuchni Dariuszem Barygą, który został ambasadorem marki i poprowadzi jej kanał YouTube. Marka objęła również patronatem warsztaty w studio kulinarnym kucharza.
11.10.24, 17:45
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa loteria Carrefour. Pula nagród wynosi 2,8 mln zł
30 września br. rozpoczęła się loteria urodzinowa sieci Carrefour. Za strategię i kreacje komunikacji odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
11.10.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
Kia Polska promuje limitowaną wersję Tribute dla modelu Ceed
Marka Kia ruszyła z kampanią modelu Ceed hatchback oraz kombi w limitowanej wersji Tribute. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
11.10.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Edycja limitowana Monster Munch na Halloween.
Firma Lorenz na czas Halloween przygotowała nową edycję limitowaną Monster Munch Mango Chilliout. Produkt otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.
11.10.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Fielmann świętuje 25-lecie obecności w Polsce
Marka Fielmann obchodzi 25. urodziny obecności na rynku polskim. Świętowaniu towarzyszy aktywacja promocyjna dla klientów i komunikacja w kanałach digital, social media, POSM, InMall OOH i radio, realizowana przez Chapter1.
11.10.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Idź za głosem serca. Kampania marki Optima Cardio
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki Optima Cardio z portfolio Bunge. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.
11.10.24, 09:34
| reklama & PR » ludzie
Damian Siemkowicz stanął na czele VML Production HUB
Na początku października br., Damian Siemkowicz objął zarządzanie VML Production HUB jako Managing Director.
11.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tu wszystko mam! Kaufland będzie celebrować zbliżające się otwarcie 250. sklepu na polskim rynku
Kaufland niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Z tej okazji sieć przygotowała kampanię „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników. Sieć przygotowała również konkurs z nagrodami.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.