07.09.24, 08:00
Oswoić prądożerców. Nietypowa kampania E.ON Polska
Ruszyła kampania edukacyjna E.ON Polska poświęcona efektywnemu i świadomemu wykorzystywaniu energii elektrycznej w domu. Głównymi bohaterami są prądożercy – urządzenia codziennego użytku o dużym zapotrzebowaniu na prąd.
Nowa kampania E.ON ma skupiać się w szczególności na prądożercach, czyli urządzeniach elektrycznych z dużym apetytem na prąd. Głównymi bohaterami są takie sprzęty jak: pralka, lodówka, piekarnik, konsola do gier i telewizor. Tym razem kampania E.ON skierowana jest zarówno do dorosłych, jak i do dzieci. Pokazuje, że oszczędzanie energii to ważny temat, w który mogą zaangażować się całe rodziny.
„Od lat wspieramy naszych klientów i zachęcamy ich do zmniejszania swojego zużycia energii. Wiemy jednak, że wymaga to zaangażowania wszystkich domowników. Kampania „Oswoić prądożerców”, dzięki zabawnej, przyjaznej formie, przyciąga uwagę nawet najmłodszych i może stać się źródłem wspólnych rozmów o oszczędzaniu prądu. Dodatkowo dzielimy się praktycznymi wskazówkami, które pozwolą realnie zmniejszyć zużycie energii w domach” – mówi Małgorzata Nieciecka-Sosińska, managerka marketingu B2C w E.ON Polska.
Kampania ma pokazywać, że edukacja w zakresie efektywnego wykorzystywania energii elektrycznej w domu może być łatwa i przyjemna. Dodatkowo, E.ON stworzył w ramach akcji interaktywne narzędzie – Kalkulator online Szkoda Prądu. Z jego pomocą użytkownicy mogą się dowiedzieć, ile energii mogą zaoszczędzić, jeśli w codziennym życiu skorzystamy z kilku prostych porad.
Kampania trwa od września do października br. i pojawi się na nośnikach OOH, w tym na siatkach wielkoformatowych i warszawskich autobusach, a także w prasie, na kanałach online oraz w mediach społecznościowych.
Odsłonę marketingową kampanii, kreacje graficzne, landing page oraz Kalkulator online Szkoda Prądu opracowała agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT. Za działania digitalowe odpowiada agencja Sales & More. Od strony public relations akcję wspiera agencja MSL.
Komentarze