03.09.24, 16:01

Poznajmy się na nowo! Kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej

Logo TVP, fot.: materiały prasowe

Po okresie zmian, Telewizja Polska chce budować bliskość z widzami oraz zrozumienie ich codziennego życia i emocji. Celem nowej kampanii wizerunkowej TVP jest zjednoczenie Polaków niezależnie od ich poglądów i pokazanie, że Telewizja Polska jest miejscem dla wszystkich – otwartym na różnorodność, pełnym ciepła i gotowym do ponownego nawiązania więzi z widzami.

Podczas konferencji ramówkowej Telewizja Polska zaprezentowała nowy spot wizerunkowy, w którym wzięli udział artyści związani z nadawcą publicznym (Paulina Chylewska, Kuba Badach, Barbara Kurdej-Szatan, Kacper Kuszewski, Lanberry, Michał Szpak, Maciej Musiał, Wiktoria Gorodeckaja, Michał Czernecki, Joanna Szczepkowska, Agnieszka Dziekan, Błażej Stencel, Robert Janowski, Marta Manowska, Patryk Ganiek, Jacek Laskowski, Katarzyna Dowbor, Filip Antonowicz, Joanna Górska, Claudia Carlos, Robert El Gendy, Tomasz Stockinger, Piotr Wojdyło, Tomasz Tylicki, Michał Żebrowski, Teresa Lipowska, Karina Woźniak, Emilia Komarnicka czy Joanna Dunikowska-Paź), ale też widzowie TVP.

W spocie wykorzystano utwór „Od Nowa" zespołu Kwiat Jabłoni, który ma podkreślać nową filozofię Telewizji Polskiej – „poznajmy się na nowo”. Kluczowy tekst piosenki ma zainspirować widzów do ponownego odkrywania TVP, która chce być nie tylko obserwatorem, ale i uczestnikiem życia swoich odbiorców.

Nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej to „nowe otwarcie”, które ma symbolizować intymność i zaangażowanie. W spocie pojawiają się sceny, w których gwiazdy TVP wchodzą w interakcje ze zwykłymi ludźmi, ukazując ich wspólne przeżycia, a także motyw podania sobie ręki – gestu symbolizującego jedność ponad podziałami. Telewizja Polska pragnie łączyć ludzi niezależnie od ich poglądów, pochodzenia czy przynależności społecznej, oferując programy odzwierciedlające codzienne życie i prawdziwe emocje.

Kampania „Poznajmy się na nowo!" obejmuje szereg działań promujących poszczególne pozycje programowe TVP we wszystkich kanałach komunikacji. Za produkcję spotu oraz kampanię promocyjną odpowiada nowo powstałe Biuro Reklamy i Marketingu TVP.

Chcemy, aby widzowie poczuli, że TVP jest blisko nich, że jest ich telewizją – otwartą, przyjazną i gotową zbudować relację z każdym, kto pragnie poznać nas na nowo” – mówi Tomasz Sygut, dyrektor generalny Telewizji Polskiej.

TVP w jesiennej ofercie kontynuuje wiele sprawdzonych formatów, ale jednocześnie wprowadza nowości, które mają przyciągnąć zróżnicowaną widownię oraz odzwierciedlać różnorodność pokoleniową i kulturową Polaków. Jak podkreśla publiczny nadawca, TVP jako nowoczesna telewizja publiczna dąży do tego, by stać się miejscem, gdzie spotykają się wszystkie pokolenia, mimo różnic w wartościach i przekonaniach.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Pytanie na Śniadanie: nowe studio, czołówka i oprawa muzyczna
12 października br., „Pytanie na Śniadanie” (TVP2) zaprezentowało się widzom w odmienionej odsłonie.
11.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Rynek VOD w Polsce warty 2,3 mld zł. Netflix wciąż liderem
Rośnie popularność serwisów VOD nad Wisłą. Jak wynika z raportu „Rynek płatnej telewizji i usług VOD w Polsce 2024. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2024-2029” wartość rynku tego typu płatnych portali wyniosła w naszym kraju w 2023 r. 2,3 mld zł ze stopą wzrostu na poziomie 28 proc.
10.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » ludzie
Anna Pater w BBC Studio. Ostatnio współpracowała z TVP i Studiomed TV
Na początku października br. do BBC Studio dołączyła Anna Pater i objęła stanowisko Senior Partnership Manager CEE.
09.10.24, 20:15
| telewizja / VOD » ludzie
Agnieszka Niburska w BBC Studio
W ostatnim miesiącu w BBC Studio pracę jako Senior Communications Officer CEE rozpoczęła Agnieszka Niburska.
08.10.24, 10:25
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla
Telewizja Polska zaplanowała transmisje ogłoszenia tegorocznych laureatów Nagrody Nobla. Wszystkie relacje i wejścia na żywo ze Sztokholmu i Oslo prezentowane będą w TVP Nauka. Widzowie TVP Kultura będą mogli obejrzeć ceremonię ogłoszenia laureata w dziedzinie literatury, a widzowie TVP Historia – Pokojowej Nagrody Nobla. 
08.10.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Pierwszy milion Awantury o kasę w Polsacie
Ponad milion widzów obejrzało powracający po 20 latach na antenę Polsatu teleturniej „Awantura o kasę”. Polsat był również liderem minionego weekendu i całego tygodnia.
07.10.24, 13:30
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Konkurs dla studentek i studentów szkół filmowych Ziemia obiecana. W puli nagród znajduje się ponad 3 mln zł
Telewizja Polska rozpoczyna konkurs „Ziemia obiecana” dla studentek i studentów publicznych uczelni filmowych i artystycznych. Celem inicjatywy jest wspieranie rozwoju młodych filmowczyń i filmowców oraz promocja ich twórczości. Każdy z projektów zakwalifikowanych do finału konkursu otrzyma od Telewizji Polskiej 250 tys. złotych na realizację. 
07.10.24, 09:30
| telewizja / VOD » informacje
Ligue 1 McDonald’s przez pięć kolejnych lat w Eleven Sports
Telewizja ELEVEN SPORTS nabyła prawa do transmitowania w Polsce meczów francuskiej Ligue 1 McDonald’s w najbliższych latach.
07.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Nosel szuka inspiracji. Nowy codzienny format w Active Family
30 września br. w Telewizji Active Family zadebiutował program „Nosel szuka inspiracji”, którego gospodarzem jest Kamil Nosel.
04.10.24, 19:45
| telewizja / VOD » seriale | kultura » książki
Grzechy sąsiadów. Premiera książki w serialowej okładce
Na rynku księgarskim pojawiła się książka „Grzechy sąsiadów”, na podstawie której powstał serial nakręcony przez Polsat.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3