26.08.24, 19:00
Salestube uzyskał tytuł TikTok Marketing Partner
Spółka Salestube otrzymała tytuł TikTok Marketing Partner w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Salestube uzyskał poświadczenie najwyższych kompetencji w zakresie budowania obecności marek na TikToku, realizowania strategii oraz optymalizacji kampanii na platformie. Spółka może teraz działać jako one-stop shop dla reklamodawców, spełniając różnorodne cele marketingowe – od zwiększania świadomości marki i ruchu na stronie, po generowanie konwersji w e-commerce.
Firma otrzymała tytuł TikTok Marketing Partnera, m.in. dzięki wypracowanemu przed kilkoma laty modelowi współpracy One Social. W ramach Group One łączy on obszar paid social Salestube z social content, za który w grupie marketingowo-technologicznej odpowiada Labcon. Agencja ta specjalizuje się w tworzeniu kreatywnych treści dla marek na platformach społecznościowych.
TikTok informuje, że reklamodawcy współpracujący z agencjami odznaczonymi tym tytułem agencjami czerpią korzyści z usprawnionej efektywności operacyjnej.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
26.02.2025 r., webinar.
Komentarze