21.08.24, 07:30

Poczuć dom wszystkimi zmysłami. Spoty serwisu Otodom inspirowane wynikami badania Szcześliwy dom

Poczuć dom wszystkimi zmysłami – nowa inicjatywa Otodom, fot.: materiały prasowe

W ramach nowej kampanii Otodom, od 19 sierpnia br., w wybranych polskich mediach emitowane są spoty inspirowane wynikami tegorocznego badania “Szczęśliwy dom”. 

Najnowsza odsłona kampanii Otodom powstała we współpracy z agencją Leo Burnett. W ramach akcji przygotowano kilkudziesięciosekundowe spoty, które przedstawiają trzy historie. Za ich realizację odpowiada Papaya Films oraz duet reżyserski Andiamo: Mat Erdmann i Michał Więckowski.

Motywami przewodnimi spotów są dotyk, światło i spokój. W tym roku bohaterami reklamy są neogniazdownik, rodzina patchworkowa oraz neuroatypowy chłopak z psem – współdomownikiem. Filmiki będzie można oglądać od 19 sierpnia br. przez 10 tygodni w głównych stacjach telewizyjnych oraz na kilkudziesięciu kanałach tematycznych

Wyniki tegorocznych badań “Szczęśliwy dom” stanowiły inspirację dla twórców nowej odsłony kampanii reklamowej. W czwartej edycji projektu, na podstawie deklaracji reprezentatywnej grupy mieszkańców Polski, sprawdzono poziom dobrostanu na różnych etapach życia.

Reklamom telewizyjnym będą towarzyszyć działania digitalowe oraz PR, a także działania w mediach społecznościowych. Akcja crossmediowa zostanie wsparta drugą Otodomówką, czyli autorską formą briefingu prasowego z udziałem specjalistów Otodom oraz ekspertów zewnętrznych: dr Joanny Jurgi, neuroarchitektki, i Jana Gawrońskiego, samorzecznika i Społecznego Zastępcy Rzeczniczki Praw Dziecka.

Za komunikację PR marki w mediach odpowiada agencja Linkleaders. Kanałami social media Otodom zajmuje się zespół Cut the mustard. Zakup TV koordynuje dom mediowy Mindshare, a za działania digitalowe odpowiedzialny jest Salestube.

Komentarze

Powiązane

11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
11.02.25, 15:15
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała dla marki Compeed (Perrigo Poland) lokalizację globalnej kampanii, z dostosowaniem komunikacji do obowiązujących w Polsce przepisów dotyczących reklamowania wyrobów medycznych.
11.02.25, 12:03
| reklama & PR » informacje
Lorenz promuje limitowaną edycję Wiejskich Ziemniaczków
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) ruszyła z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
11.02.25, 10:45
| reklama & PR » ludzie
Dawid Nowak i Marcin Surmacz awansują w WEC Communication
W stycznia 2025 r. na stanowiska PR Executive w agencji WEC Communication awansowali Dawid Nowak i Marcin Surmacz.
11.02.25, 09:26
| reklama & PR » informacje
Domino's Pizza wybiera w przetargu agencję Change Serviceplan
Agencja Change Serviceplan (Group One) wygrała przetarg na kampanię marketingową Domino's Pizza. Współpraca obejmie stworzenie platformy komunikacyjnej, kreację i nadzór produkcyjny.
11.02.25, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Sianecka dyrektorką Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
10.02.25, 23:10
| reklama & PR » informacje
Boiron promuje swój flagowy produkt - Oscillococcinum
Na początku lutego br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, rozpoczął kampanię promującą Oscillococcinum. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network).
10.02.25, 22:22
| reklama & PR » informacje
10 rocznych pensji z okazji 10. urodzin BLIKA w loterii BLIKOMANIA
Ruszyła urodzinowa edycja BLIKOMANII, organizowanej przez Polski Standard Płatności. Z okazji 10-lecia BLIKA uczestnicy mogą grać w loterii takie nagrody jak: 10 rocznych pensji po 120 tys. zł każda oraz 10 010 czeków BLIK o wartości 200 zł każdy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.