14.08.24, 14:41

InPost dołącza do grona partnerów Atlético Madryt

Grupa InPost sponsorem Atlético Madryt, fot.: materiały prasowe

Grupa InPost została nowym Oficjalnym Partnerem klubu hiszpańskiej LaLigi – Atlético Madryt. Współpraca obejmuje, m.in. utworzenie Rady Zrównoważonego Rozwoju.

Umowa sponsorska przewiduje, że InPost będzie obecny ze swoimi maszynami Paczkomat® na stadionie Civitas Metropolitano. Reklamy marki będą emitowane podczas meczów, zarówno na boisku na bandach LED, jak i poza nim, podczas rozgrywek LaLiga, a także będą widoczne w strefie kibica pod stadionem. InPost stanie się również oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico. Fani będą mogli odbierać swoje zakupy, w tym koszulki na nowy sezon, z sieci maszyn Paczkomat® i punktów PUDO. Użytkownicy uzyskają także dostęp do specjalnych promocji.

W ramach umowy, InPost i Atlético Madryt utworzą Radę Zrównoważonego Rozwoju, która opracuje wspólną strategię mającą na celu wdrożenie najlepszych praktyk skoncentrowanych na zrównoważonym rozwoju. Działanie to jest zgodne ze strategią ESG Grupy InPost.

Ta umowa to kolejny krok w realizacji przemyślanej strategii sponsoringowej, mającej na celu zwiększanie świadomości marki i rozwój biznesu na rynkach europejskich. Jako międzynarodowa firma z polskimi korzeniami jesteśmy dumni, że taki klub jak Atletico dołącza do sportowych partnerów Grupy InPost, obok Tour de France i Newcastle United” – mówi Marek Szkolnikowski, Dyrektor ds. sponsoringu sportowego Grupy InPost.

Grupa InPost posiada ponad 8 tys. punktów odbioru OOH w Hiszpanii. W I kwartale 2024 r. ich liczba w tym kraju wzrosła o 87 proc. rok do roku.

InPost jest również Oficjalnym Partnerem klubu Newcastle United z angielskiej Premier League, głównym sponsorem wyścigu Tour de France oraz Sponsorem Strategicznym reprezentacji Polski w piłce nożnej. Dodatkowo, w ramach projektu InPost Sport Team, firma wspiera polskich olimpijczyków, w tym Natalię Kaczmarek i Wojciecha Nowickiego.

Komentarze

Powiązane

20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
20.01.25, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Sito awansuje w agencji 25wat
Agnieszka Sito objęła stanowisko Chief Operating Officer w agencji kreatywnej 25wat.
20.01.25, 10:30
| reklama & PR » informacje
Amooco współpracuje z marką Tefal
Agencja kreatywna Amooco rozpoczęła strategiczną współpracę z marką Tefal, producentem sprzętów domowych i kuchennych.
20.01.25, 07:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Karolina Michalcewicz Ancymony (*ancy)
Karolina Michalcewicz - Senior Account Executive, Ancymony (*ancy) - podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.