16.08.24, 13:58
Betclic honoruje kibiców w nowej kampanii
Betclic rozpoczął 13 sierpnia br. nową kampanię brandingową. Bukmacher zaprezentował serię spotów.
W nowej kampanii Betclic „Kibicem się jest” główną rolę odgrywają kibice. W ramach akcji przygotowano spoty o długości 45, 15 i 8 sekund, a także gify i audioreklamy stadionowe. Marka planuje również działania OOH i ambientowe oraz aktywacje w kanałach społecznościowych Betclic, takie jak konkursy, relacje ze stadionów prowadzone przez kibiców, czy dedykowane formaty wideo.
„W najnowszej kampanii odchodzimy nieco od naszego klasycznego podejścia do kampanii produktowych o lekkiej formie i zabawnym przekazie. Tym razem chcieliśmy skupić się na tym, co w sporcie najważniejsze - kibicach, wokół których i dla których tworzone są rozgrywki piłkarskie. Poprzez spoty chcemy pokazać to, co dla nich najcenniejsze i uhonorować osoby, które niezależnie od okoliczności, obrały swój kurs i podążają nim za swoim ukochanym klubem na dobre i na złe” – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne F25, a ich reżyserem jest Michał Sierakowski. Autorem muzyki jest Wojciech Urbański, kompozytor i producent muzyczny oraz współtwórca projektu RYSY. Lektorem spotów jest aktor Rafał Mohr. Zakupem mediów zajmuje się Star Media, a w komunikacji projektu markę wspiera agencja K+ PR.
Kilka tygodni temu Betclic został sponsorem tytularnym rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi. W ramach umowy logotyp marki będzie obecny w identyfikacji wizualnej rozgrywek – logotypach lig obecnych na koszulkach i bandach reklamowych oraz podczas transmisji meczów w telewizji TVP Sport.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze