13.08.24, 09:30
Mecz siatkówki Francja – Polska obejrzało blisko 5 mln widzów
Prawie 5 mln widzów zgromadziło w sobotę br., 10 sierpnia finałowe spotkanie Igrzysk Olimpijskich Francja – Polska w siatkówce mężczyzn, transmitowane w TVP1.
Ogromnym zainteresowaniem cieszył się mecz Biało - Czerwonych z Francją, w którym reprezentacja polskich siatkarzy zdobyła pierwszy medal Igrzysk Olimpijskich od 1976 r. W sobotę, 10 sierpnia br. transmisję spotkania w TVP1 w domach śledziło 4 mln widzów. Udział TVP1 w czasie transmisji spotkania wyniósł 45,6 proc. Walkę Polaków o srebrny medal na Igrzyskach Olimpijskich w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło 4,6 mln widzów. Poza domem (OOH) kibicowało kolejne 1 mln widzów (dane: Nielsen Media, in home+OOH). W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz Francja – Polska miał aż 1,043 mln odtworzeń.
Ceremonię medalową Igrzysk Olimpijskich, transmitowaną również sobotę w TVP1 oglądało 2 mln osób (27 proc. udziału).
Finałowa rozgrywka polskich siatkarzy znalazła się na pierwszym miejscu w TOP5 wszystkich transmisji Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Drugą najliczniejszą transmisją była ceremonia otwarcia Igrzysk Olimpijskich, którą 26 lipca w TVP1 oglądało 2,7 mln widzów (udział 28,9 proc.). Kolejne trzy miejsca zajmują: siatkówka kobiet – mecz Polska – Japonia rozegrany 28 lipca, z widownią w TVP1 na poziomie 2,3 mln widzów i udziałem na poziomie 24,3 proc., transmisja z lekkoatletyki kobiet w TVP1, którą 6 sierpnia w TVP1 oglądało 2,3 mln widzów (20 proc. udział w rynku). Historyczną wygraną polskich siatkarzy z reprezentacją USA w ubiegłą środę w TVP2 oglądało średnio 2,2 mln widzów 25,9 proc. udziałów.
Liderem weekendu była TVP1 uzyskując w grupie 4+ udziały odpowiednio: w piątek - 7,7 proc., w sobotę aż 15,9 proc. i w niedziele – 9,1 proc.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze