12.08.24, 15:19
RMF FM niezagrożonym liderem. Rośnie słuchalność Radia Wnet
Najchętniej słuchana stacją w Polsce pozostaje RMF FM. Rośnie słuchalność Radia Wnet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 maja 2024 r. do 31 lipca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Liderem rynku pozostaje żółto-niebieska rozgłośnia z Krakowa. Udział stacji w ostatniej fali wyniósł 28,9 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem) i był o 1,1 p.p. niższy niż w analogicznym okresie czasu w 2023 r. Umacnia się za to pozycja Radia Zet - stacja zanotowała wzrost aż o 1,2 p.p. Obecny udział (15,2 proc.) jest jednak niższy od poprzedniej fali (o 0,4 p.p.). Trzecie miejsce zajmuje Jedynka z niewielkim spadkiem (o 0,2 p.p.).
Kolejne miejsca zajęły takie stacje jak: VOX FM (strata 0,3 p.p.), Antyradio (wzrost o 0,3 p.p.), TOK FM (strata aż 0,6 p.p.), Trójka (strata 0,2 p.p.), Radio Maryja (wzrost o 0,2 p.p.), RMF Classic (strata 0,1p.p.), Radio Wnet (wzrost aż o 0,5 p.p.), Dwójka (wzrost o 0,1 p.p.), Polskie Radio 24 (strata 0,6 p.p.) i Eska Rock (udziały bez zmian, do niedawna stacja nadawała jako Muzo.fm).
Udział stacji radiowych w rynku
maj 2023 : lipiec 2023 | sierpień 2023 : październik 2023 | listopad 2023 : styczeń 2024 | luty 2024 : kwiecień 2024 | maj 2024 : lipiec 2024 | |
RMF FM | 30,0% | 29,4% | 28,5% | 29,8% | 28,9% |
Radio ZET | 14,0% | 13,7% | 14,5% | 15,1% | 15,2% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 5,0% | 5,2% | 5,4% | 4,4% | 4,8% |
Radio VOX FM | 3,2% | 3,4% | 3,2% | 3,2% | 2,9% |
Antyradio | 2,2% | 2,7% | 2,4% | 2,5% | 2,5% |
Radio TOK FM | 2,9% | 3,3% | 2,9% | 3,2% | 2,3% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 2,2% | 1,8% | 2,0% | 2,1% | 2,0% |
Radio Maryja | 1,7% | 2,0% | 1,9% | 2,1% | 1,9% |
Radio RMF Classic | 1,5% | 1,4% | 1,5% | 1,5% | 1,4% |
Radio Wnet | 0,1% | 0,2% | 0,4% | 0,5% | 0,6% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,4% | 0,4% | 0,6% | 0,6% |
Polskie Radio 24 | 1,2% | 1,3% | 0,9% | 0,6% | 0,6% |
Radio Eska ROCK / do 2024-06 Radio Muzo.fm | 0,5% | 0,3% | 0,4% | 0,4% | 0,5% |
Fale:
maj 2023 : lipiec 2023 (wielkość: 21 038)
sierpień 2023 : październik 2023 (wielkość: 21 038)
listopad 2023 : styczeń 2024 (wielkość: 21 041)
luty 2024 : kwiecień 2024 (wielkość: 21 038)
maj 2024 : lipiec 2024 (wielkość: 21 038)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 441 761 (2 068 139 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze