09.08.24, 11:15
Havas PR Warsaw współpracuje z Polpharma przy akcji edukacyjnej PrzedszkolaBezOwsików.pl
Agencja Havas PR Warsaw opracowała kampanię „PrzedszkolaBezOwsików.pl". Akcja edukacyjna od Polpharma jest skierowana do przedszkoli.
Polpharma jest polskim producentem leków i substancji farmaceutycznych, który działa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przedsiębiorstwo nawiązało współpracę z agencją Havas PR Warsaw w celu stworzenia ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „PrzedszkolaBezOwsików.pl” dotyczącej profilaktyki higieny wśród dzieci.
„Havas PR Warsaw konsekwentnie wzmacnia swoje kompetencje sektorowe, poszerzając grono klientów m.in. o tych z branży farmaceutycznej i biotechnologicznej. Bardzo się cieszymy, że to właśnie Polpharma jest jednym z nich, ponieważ wyznawane przez firmę wartości są nam niezwykle bliskie, szczególnie zależy nam na promowaniu edukacji i profilaktyki zdrowotnej wśród dzieci. To kolejny projekt, który realizujemy w ramach Havas Creative Network, integrując kompetencje poszczególnych spółek” – mówi Tomasz Lis, Managing Director, Havas PR Warsaw.
W ramach współpracy agencja będzie odpowiedzialna, m.in. za obsługę biura prasowego, koordynację współpracy z ekspertami oraz nadzór nad pracami kreatywnymi i produkcyjnymi. Havas PR Warsaw odpowiada również za przygotowanie koncepcji kreatywnej, w tym opracowanie KV, materiałów BTL i assetów graficznych kampanii.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze