07.08.24, 11:32
Anna Nowak została Creative Technology Directorką w Saatchi & Saatchi
Anna Nowak poprowadzi dział Creative Technology w agencji Saatchi & Saatchi. Nowak na stanowisku Creative Technology Director odpowiadać będzie za wprowadzenie w działaniach agencji innowacyjnego podejścia do łączenia kreatywności i najnowszych technologii.
Jak podkreśla agencja Saatchi & Saatchi w komunikacie prasowym, powołanie działu Creative Technology jest kluczowe w tworzeniu i implementowaniu rozwiązań kreatywno-technologicznych dla klientów agencji, którzy coraz częściej odważnie sięgają po tego typu rozwiązania, by skutecznie transformować swój biznes i dostarczać konsumentom nowatorskich, relewantnych, ekscytujących i zapadających w pamięć odbiorców doświadczeń z marką. Działania z zakresu creative tech maja umożliwić markom obsługiwanym przez agencję, nie tylko lepsze dotarcie do swoich klientów, ale także budowanie z nimi długotrwałych relacji oraz tworzenie unikalnego i nowoczesnego wizerunku.
Anna Nowak jako Creative Technology Director, będzie ściśle współpracować ze strategią i kreacją oraz pełnić kluczową rolę w rozwijaniu nowej oferty agencji, zarówno w Polsce, jak i w regionie. Jej doświadczenie w integracji technologii z kreatywnością, ma pozwolić Saatchi & Saatchi oferować jeszcze bardziej wyrafinowane i skuteczne rozwiązania reklamowe.
Kim jest Anna Nowak?
Anna Nowak, początkowo związana zawodowo z technologiami w branży lotniczej, do reklamy trafiła prawie osiem lat temu – od tamtego czasu buduje dla technologii konteksty kreatywne. Dotychczas była związana z grupą dentsu: zaczynała jako Product Development Manager (dentsu X), by w 2019 r. zostać Creative Technology Expert (Isobar). W 2022 r. awansowała na stanowisko Creative Group Head (Dentsu Creative), a rok później objęła stanowisko Creative Technology Director również w Dentsu Creative, gdzie w ramach projektów technologicznych zajmowała się tworzeniem i wdrażaniem koncepcji opartych na wykorzystaniu nowych technologii. Nowak w swojej pracy łączy kreację z technologią. Wokół jej zainteresowań jest także gaming i fascynacja środowiskiem graczy, którą od niedawna przekłada również na obszar pracy kreatywnej. O nowych technologiach i ich niestandardowym zastosowaniu w reklamie opowiada również podczas prelekcji w kraju i za granicą (m.in. podczas Digital Dragons, SOF Festival, Imagination Day, Infoshare), a także w mediach i w ramach inicjatyw edukacyjnych. Ma na swoim koncie projekty nagrodzone, m.in. w konkursach KTR, Innovation, Effie oraz MIXX, w tym Best of Technology w konkursie KTR (2022) oraz Best of Charity w Innovation (2023). Zasiadała w jury, m.in. KTR, Young Creatives, Golden Drum, Gerety Awards, KIAF.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze