06.08.24, 12:55
Costa Coffee reklamuje napój Refresher. W kampanii wykorzystuje koncepcję FOOH
Costa Coffee w ramach letnich działań marketingowych promuje napój Refresher. Marka przygotowała trzy krótkie wideo.
Letnia kampania Costa Cofee skupia sie na reklamie produktu Refresher, niskokalorycznego napoju. Marka opiera swoje materiały promocyjne na koncepcji Fake Out of Home (FOOH), a do stworzenia filmów wykorzystano technologię cyfrową CGI. Każde z wideo przedstawia inną lokalizację.
Materiały koncentrują się na prezentacji trzech smaków Refreshera w trzech warszawskich lokalizacjach: Polu Mokotowskim, Rondzie de Gaulle’a i Złotych Tarasach. Pierwszy z filmów przedstawia Refresher Peach, w którym główną rolę odgrywają brzoskwinia i marakuja. Kolejne dwa filmy, które wkrótce pojawią się na kanałach Costa Coffee, będą promować Refresher Strawberry, łączący smaki truskawki, jabłka i aloesu, oraz Refresher Blueberry z jagodami, granatem i malinami, które tworzą jego smak.
„Jednym z kluczowych elementów strategii jest rozwój produktów z kategorii “iced”, dlatego nasza oferta zdominowana została przez zimne napoje owocowe, w tym nasz hit sprzedażowy Refresher, który składa się w stu procentach z koncentratu owocowego bez dodatku sztucznych barwników oraz cukru i ma tylko 87 kcal.Nasze działania promocyjne oparliśmy na innowacyjnej formie komunikacji jaką jest FOOH, która pozwoliła nam pobudzić wyobraźnię odbiorców i serwuje im prawdziwe letnie orzeźwienie w Warszawie. Dzięki tej technologii mogliśmy połączyć dwa światy: realny, w postaci lokalnych miejsc i ten przekraczający granice realizmu w postaci imponujących Refresherów.” – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director Costa Coffee.
Promocja materiałów wideo będzie wspierana poprzez kanały social media marki oraz w działaniach mikroinfluencerów. Za promocję i produkcję materiałów FOOH odpowiada agencja They.pl, natomiast biuro prasowe oraz działania z twórcami cyfrowymi prowadzi Hit The Spot.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze