05.08.24, 08:30
Monika Nykiel awansowała w ContentHouse
Monika Nykiel awansowała na stanowisko Head of Social Media w agencji ContentHouse. Wcześniej pracowała jako Content Marketing Managerka.
Monika Nykiel związana jest z agencją ContentHouse od 2015 roku. W ostatnich latach pełniła funkcję Content Marketing Managerki. Zdobywała doświadczenie w tworzeniu różnych formatów treści jako specjalistka, a później managerka. Od 9 lat odpowiada również za redakcję portalu socialpress.pl, obecnie pełniąc rolę zastępczyni redaktora naczelnego.
W roli Head of Social Media Monika Nykiel będzie współpracować merytorycznie z działem PR & Content Marketing pod przewodnictwem Michała Grzebyka oraz z działem Client Service, prowadzonym przez Agnieszkę Trębacz.
„Bardzo cieszę się na możliwość dalszego rozwoju w obszarze, który od lat jest mi bliski. Przez długi czas z zainteresowaniem śledziłam, jak ewoluują social media oraz jak zmieniają się zwyczaje użytkowników. To dynamiczne środowisko odgrywa niezwykle ważną rolę w komunikacji marketingowej, a co za tym idzie – wymaga kreatywności i wyróżniającego się contentu” – mówi Monika Nykiel, nowa Head of Social Media w ContentHouse.
W swoim dziale zajmie się klientami ContentHouse z zakresu social media B2B, m.in. Specbau Polska i Hörmann Polska, Phillips-Medisize (Grupa Molex) oraz B2C, w tym aplikacją dietetyczną peater, Telewizją WP, Kabaretem TV, WP VIBEZ i innymi.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze