31.07.24, 16:15

Bank Pekao S.A promuje aplikację PeoPay

Bank Pekao S.A promuje aplikację PeoPay, fot.: materiały prasowe

Bank Pekao S.A. rozpoczął ogólnopolską kampanię marketingową w kanałach online pod hasłem „Otwórz się na PeoPay”. 

Bank Pekao S.A., w ramach nowych działań marketingowych, promuje aplikację mobilną PeoPay i produkty dla klientów. Użytkownicy aplikacji otrzymują m.in. podgląd wydatków dzieci, szybkie przelewy BLIK, możliwość zaplanowania przelewów na kieszonkowe, zakup bilety komunikacji miejskiej.

W przygotowanym spocie reklamowym bohaterami są rodzice i ich nastoletnia córka, których wspólną pasją jest koszykówka. Krótkie scenki pokazują, jak aplikacja PeoPay pomaga w zarządzaniu sprawami finansowymi. Podobnie jak w poprzednich koncepcjach banku, spoty są utrzymane w dynamicznej, nowoczesnej konwencji.

Na potrzeby kampanii powstała seria spotów internetowych, które konsekwentnie są utrzymane w nowoczesnej i dynamicznej konwencji charakterystycznej dla Pekao. W stworzonych materiałach tradycyjnie inspirowaliśmy się ideą artbrandingu, co dodatkowo wyróżnia naszą komunikację. Chcieliśmy podkreślić, że „bankując” z nami masz swobodę działania, możesz pozwolić sobie na realizację marzeń i wspieranie pasji bliskich” – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, p.o. Dyrektora Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A.

Kampania online Banku Pekao pod hasłem „Otwórz się na PeoPay”, oprócz głównych kanałów dotarcia, czyli digital i social media, wychodzi poza obszar wirtualny. Działania są również widoczne w VOD, na digitalowych nośnikach reklamy zewnętrznej, w placówkach i kanałach elektronicznych banku oraz w rozgłośniach internetowych.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada Leo Burnett. Sesję zdjęciową zrealizował dom produkcyjny TANK Production, a autorem zdjęć jest Łukasz Pęcak. Za digital i DOOH odpowiedzialna jest agencja Sales&More, natomiast kampanię w social media realizuje agencja Digital Kingdom, która jednocześnie odpowiada za kreację i wideo do marketingu w internecie. Scenariusze wideo są efektem współpracy Agencji Sales&More oraz Digital Kingdom.

Komentarze

Powiązane

09.09.24, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt. Awanse i dwa nowe teamy kreatywne
Zespół, którym od sierpnia 2023 r. kieruje Adam Smereczyński, wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
08.09.24, 12:13
| reklama & PR » informacje
Work-Sport Balance. Decathlon startuje z niestandardową kampanią. Zaplanowano działania w Dzień Dobry TVN i Radiu Eska
Marka Decathlon wystartowała z ogólnopolską kampanią „Work-Sport Balance”, w ramach której wprowadza nowy benefit pracowniczy o tej samej nazwie. Jest to reakcja firmy na najnowsze badania Eurostatu, z których wynika, że Polki i Polacy należą do najbardziej zapracowanych narodów w Europie.
08.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Wielka Stopa w kampanii deserów w pouchu od marki Łowicz
Marka Łowicz wystartowała z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów.
07.09.24, 16:44
| reklama & PR » informacje
Centrum Designu Domoteka współpracuje z agencją Valkea
Centrum Designu Domoteka warszawskie centrum posiadające w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz, rozpoczęło współpracę z agencją Valkea. Partnerstwo ma na celu stworzenie nowej, innowacyjnej strategii oraz linii kreatywnej, które mają podkreślać charakter i ofertę Domoteki.
07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
07.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Oswoić prądożerców. Nietypowa kampania E.ON Polska
Ruszyła kampania edukacyjna E.ON Polska poświęcona efektywnemu i świadomemu wykorzystywaniu energii elektrycznej w domu. Głównymi bohaterami są prądożercy – urządzenia codziennego użytku o dużym zapotrzebowaniu na prąd.
06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.