31.07.24, 10:20
Kuba Kiraga i Mateusz Reiss powiększają dział kreacji agencji Przestrzeń
Kuba Kiraga i Mateusz Reiss dołączyli do działu kreacji agencji Przestrzeń i objęli stanowiska Creative Group Heads.
Kuba Kiraga (wcześniej Cut The Mustard, Grandesi) i Mateusz Reiss (wcześniej OS3, BBDO) odpowiedzialni będą za prowadzenie jednej z grup kreatywnych oraz rozwój kreatywny marek w portfolio agencji. Nowe zatrudnienia i zmiany strukturalne związane są nie tylko z powiększeniem się portfolio klientów agencji, ale i jej ambitnymi planami na przyszłość.
Mateusz Reiss wcześniej był związany z OS3, BBDO, GKD, Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Z branżą reklamową związany jest od 2008 r. Realizował projekty, m.in. dla takich marek jak: Mercedes, Renault, PepsiCO, BGŻ BNP Paribas oraz Sanofi. Z kolei Kuba Kiraga był wcześniej związany z takimi agencjami jak Cut The Mustard i Grandesi.
„Przyjście Kuby i Mateusza to kolejne wzmocnienie kreacji. Chcemy jeszcze śmielej realizować nasze ambicje i umocnić naszą pozycję jako jednej z kluczowych agencji w Polsce” – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny Przestrzeni.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze