07.08.24, 06:30
Olsztyn: RMF FM liderem, duży wzrost Polskiego Radia Olsztyn
W Olsztynie najchętniej słuchaną stacją radiowa pozostaje RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2023 r. (Olsztyn).
Radio RMF FM pozostaje najchętniej słuchana stacją w Olsztynie. Udział stacji w I półroczu br. wyniósł 27,89 proc. i był niższy niż w analogicznym okresie sprzed roku aż o 6,7 p.p. Na drugim miejscu swoją pozycję umocniło Radio Eska Olsztyn (wzrost o 2,6 p.p.), a trzecie miejsce zajmuje Radio Zet (strata 0,6 p.p.). Tuz za podium znalazło się Polskie Radio Olsztyn, które zyskało aż 4,5 p.p.
W pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych stacji radiowych znalazły się także takie stacje jak (kolejno): Antyradio (strata 1 p.p.), RMF Classic (strata 0,5 p.p.), VOX FM (wzrost o 1,6 p.p.), Radio Maryja (wzrost o 1 p.p.), Radio Plus Olsztyn (wzrost o 2,3 p.p.) oraz Muzo.fm (wzrost o 0,6 p.p.).
Duże spadki tzw. słuchalności zanotowały dwie stacje: Meloradio Olsztyn (strata 3,2 p.p.) oraz Jedynka (strata 1,9 p.p.).
Udział stacji radiowych w Olsztynie
lipiec 2022 : grudzień 2022 | styczeń 2023 : czerwiec 2023 | lipiec 2023 : grudzień 2023 | styczeń 2024 : czerwiec 2024 | |
RMF FM | 23,0% | 34,6% | 26,1% | 27,9% |
Radio ESKA Olsztyn | 12,7% | 10,0% | 12,7% | 12,6% |
Radio ZET | 8,0% | 10,1% | 6,5% | 9,5% |
Polskie Radio Olsztyn | 9,1% | 4,2% | 5,5% | 8,7% |
Antyradio | 9,1% | 8,7% | 14,8% | 7,7% |
RMF Classic | 3,9% | 6,3% | 2,7% | 5,8% |
Radio VOX FM | 6,4% | 4,0% | 5,0% | 5,6% |
Radio Maryja | 1,4% | 2,7% | 1,0% | 3,7% |
Radio Plus Olsztyn | 6,1% | 0,8% | 5,5% | 3,1% |
Radio Muzo.fm | 1,0% | 2,0% | 0,9% | 2,6% |
Meloradio Olsztyn | 1,3% | 5,4% | 7,5% | 2,2% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 3,0% | 1,8% | 3,1% | 1,8% |
Radio TOK FM | 0,2% | 1,5% | 0,2% | 1,5% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 6,1% | 3,3% | 1,2% | 1,4% |
Polskie Radio 24 | 0,4% | 1,4% | 0,7% | 1,4% |
Radio UWM FM (Olsztyn) | 0,7% | 0,3% | 0,4% | 0,5% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,7% | 0,8% | 1,7% | 0,5% |
N= | 359 | 391 | 356 | 362 |
Fale:
lipiec 2022 : grudzień 2022 (wielkość: 41 926)
styczeń 2023 : czerwiec 2023 (wielkość: 41 902)
lipiec 2023 : grudzień 2023 (wielkość: 42 075)
styczeń 2024 : czerwiec 2024 (wielkość: 42 079)
Grupy celowe:
Olsztyn:
Wybrane miasta = Olsztyn
Wielkość (nie ważona): 136 831 (30 077 przypadków, 1,5% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze