30.06.24, 08:00
Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
Kampania promuje najnowszą loterię konsumencką OBI oraz zachęca do korzystania z nowej aplikacji heyOBI. W komunikacji podkreślono możliwość natychmiastowej i głównej wygranej oraz pokazano i objaśniono mechanizm aplikacji.
Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz zrealizowała materiały. Kampania obejmuje telewizję (spot 30”), social media (TikTok, IG Reel, Stories, posty statyczne na FB i IG, PPL) oraz YouTube (spoty, YT Shorts). Reżyserem filmu jest Tomasz Kapuściński, za produkcję odpowiada SELFISH3. Postprodukcją zajął się Xantus, dźwiękiem – studio Juice. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith, również należący do struktur Publicis Groupe. Organizatorem loterii jest Grzegrzółka Loterie.
„Wielka Loteria w aplikacji heyOBI” trwa od 19 czerwca do 9 lipca 2024 r.
Komentarze