21.06.24, 06:30

Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików

Kadr z filmu "Rodzina Treflików", fot.: materiały prasowe

Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.

Wybraliśmy do promocji filmu agencję, z którą współpracujemy od kilku lat” - mówi Justyna Gdowska, Dyrektor Marketingu i PR Trefl SA. „Zakres działań przy promocji filmu jest bardzo szeroki i potrzebujemy tutaj doświadczonego partnera w prowadzeniu projektów zintegrowanych. Do promocji filmu będziemy wykorzystywać różne kanały, m.in. trade marketing, marketing sportowy czy naszą działalność edukacyjną, dzięki której docieramy do przedszkoli w całej Polsce. Myślę, że olbrzymim potencjałem tego filmu jest możliwość nawiązania współpracy z innymi markami. Jesteśmy otwarci na sprzedaż licencji i komercyjne wykorzystanie bohaterów „Rodziny Treflików”. Jesteśmy przekonani, że sukces kinowy tego filmu przełoży się na sukces sprzedażowy naszych partnerów” - dodaje Justyna Gdowska.

Agencja K+Group będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii i planu kampanii promującej film oraz realizację jej poszczególnych elementów tj. pozyskanie partnerów licencyjnych, instytucjonalnych, patronów medialnych, kompleksową obsługę PR, obsługę SM, wsparcie przy organizacji eventów promujących film, konsultacje przy tworzeniu materiałów promocyjnych do filmu tj. teaser, trailer czy plakat filmowy.

Nowa produkcja należącego do grupy Trefl KAZstudio, podobnie jak serial, będzie wykonana w lalkowej technice poklatkowej, gdzie na 1 sekundę filmu przypada aż 25 zdjęć. Jak zapowiada producent nie będzie to kontynuacja serialowych przygód „Rodziny Treflików”, a zupełnie nowa, piękna świąteczna historia, w której pojawią się nowi bohaterowie. Współfinansowany przez Polski Instytut Sztuki Filmowej film w reżyserii Piotra Ficnera trafi jednocześnie do kin we Francji, Szwecji i w Polsce. Za jego dystrybucję w Polsce będą odpowiadały Młode Horyzonty.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 17:15
| reklama & PR » informacje
5BONSAI wygrała przetarg na dwie marki L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme
Agencja 5BONSAI wygrała przetarg na obsługę dwóch brandów należących do L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme. W ramach obsługi marek, zespół zajmie się działaniami z zakresu CRM i Marketing Automation.
23.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House z kampanią dla Mlekpolu
ONE House realizuje ogólnopolską kampanię promującą produkty firmy Mlekpol. Akcja potrwa do końca października br. 
22.07.24, 19:38
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw poprowadzi działania dla Saint-Gobain
Saint-Gobain rozpoczął współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przygotuje działania komunikacyjne firmy na rynek ukraiński. 
22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.