20.06.24, 14:30

Wyborcza powołała zespół do spraw wzrostu, który odpowiada za strategiczne projekty dla rozwoju serwisu

Marta Ciastoch, Martyna Turska, Adam Dychała, Michał Szaflarski, Marcin Ręczmin, fot.: materiały prasowe

Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i wizerunku „Wyborczej”.  

“Rozwój wyjątkowych treści, które sprawiają, że kolejni czytelnicy i czytelniczki wracają do „Wyborczej”, jest dla nas fundamentalnie ważny. Z tego powodu stworzyliśmy zespół, który zasiliły osoby z kilku kluczowych obszarów, dysponujące wiedzą i narzędziami mającymi bezpośrednie przełożenie na wyniki serwisów „Wyborczej” – komentuje Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Grupy Agora i prezes spółki Wyborcza.

W skład zespołu ds. wzrostu wchodzą: Marta Ciastoch, szefowa działu marketingu treści, Martyna Turska, szefowa działu podcasty i wideo, Adam Dychała z zespołu rozwoju produktu i IT, odpowiedzialny za narzędzia Big Data, Michał Szaflarski, szef działu SEO i social mediów oraz Marcin Ręczmin, szef wydawców strony głównej Wyborcza.pl.

Zespół w tym składzie zajmuje się bieżącą analizą powstających w serwisach „Wyborczej” treści i ich dostosowywaniem do potrzeb subskrybentów i subskrybentek oraz nowych czytelników i czytelniczek. Wypracowuje też średnio i długoterminowe rekomendacje dla redakcji po to, by artykuły „Wyborczej” trafiały w sedno ich zainteresowań oraz reagowały na ważne społecznie zjawiska i trendy. Podobne zespoły z powodzeniem działają w redakcjach najważniejszych globalnych wydawców m.in. “Financial Times”.

Marta Ciastoch dołączyła do zespołu „Wyborczej” w styczniu. Wcześniej pracowała w Ringier Axel Springer Polska jako wicenaczelna Noizz.pl oraz wydawczyni Newsweek.pl. Była też managerką projektu „Młode Głowy” w Fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej. Ma ogromne doświadczenie w pracy z projektami opartymi o treści.

Martyna Turska jest pomysłodawczynią i twórczynią pierwszego podcastu „Gazety Wyborczej” „8:10”. Obecnie zarządza całym ekosystemem produkcji audio i wideo „Wyborczej”. Jest absolwentką studiów “Media, Arts and Performance” na Uniwersytecie w Utrechcie.

Adam Dychała zaczynał pracę w „Wyborczej” jako redaktor i wydawca strony internetowej „Gazety Stołecznej”. Pracował w zespole subskrypcji i SEO. Był wydawcą strony głównej Wyborcza.pl oraz Product Ownerem serwisu odpowiedzialnym – wraz z zespołem – za ostatni redesign strony. Wrócił do zespołu „Wyborczej” 1 maja br. po rocznej przerwie.

Michał Szaflarski zaczynał pracę w „Wyborczej” w 2008 r. jako dziennikarz. Doświadczenie dziennikarskie i redaktorskie zdobywał w „Gazecie Stołecznej” oraz w Sport.pl. W zespole SEO Wyborcza.pl pracuje od 2019 r.

Marcin Ręczmin posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu treściami. W „Wyborczej” pracuje od czterech lat. Wcześniej był związany w Wirtualną Polską, gdzie był szefem serwisów kulturalnych i Magazynu, kierował też stroną główną oraz newsroomem WP.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
21.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
20.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
19.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
18.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
17.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
16.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
15.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
14.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
13.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.