21.06.24, 09:22

Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych

Dan Cake, fot.: materiały prasowe

Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.

Kluczowym atrybutem produktu, komunikowanym w letniej odsłonie kampanii Bułeczek Mlecznych, jest jego skład (wysoka zawartość mleka). "W tej kampanii zdecydowaliśmy się na taktyczne podejście i wzmocnienie przekazu opartego o jeden z istotniejszych funkcjonalnych USP produktu, czyli fakt, że nasze Bułeczki Mleczne nie kruszą się podczas jedzenia. (...) Stałe poszukiwanie wzrostów w parametrach rozpoznawalności marki, szczególnie w przypadku tak popularnego produktu, wymaga nieustannego eksplorowania perspektywicznych okazji konsumpcji i kierowanie komunikacji do węższych grup odbiorców" – mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia.

Działania komunikacyjne kampanii realizowane są dwutorowo. Pierwszy ich kontekst stanowią rodzinne podróże samochodowe. Idea aktywnego spędzania czasu z dziećmi będzie promowana przez rodzinę, znaną w mediach społecznościowych pod nazwą @readyforboarding. W ramach zachęty do wspólnych podróży na stronie internetowej marki można pobrać darmowy e-book z propozycją sześciu weekendowych tras na terenie Polski, idealnych na rodzinne wycieczki.

Drugi filar komunikacji mocno nawiązuje do młodszej grupy odbiorców i kontekstu, jakim jest gaming. We współpracy z gamerką @nieuczesana marka Dan Cake będzie promować Bułeczki Mleczne jako przekąski, które sprawdzają się podczas grania. W tym celu uruchomiony zostanie konkurs na kanale influencerki na Discordzie, w ramach którego użytkownicy będą się dzielić swoimi najgorszymi historiami, związanymi z jedzeniem w trakcie prowadzonych rozgrywek. Najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone Mystery Boxami z gadżetami gamingowymi o łącznej wartości 10 tys. zł. Konkurs ruszył 17 czerwca i potrwa do 9 lipca 2024 r., a cała kampania zakończy się 31 lipca br.

W ramach działań promocyjnych wykorzystane zostaną także nośniki DOOH w największych miastach Polski (160 lokalizacji), reklamy w aplikacjach zakupowych, Social Ads Meta i Tik Tok, In-game ads, Twitch oraz display.

Kampanię przygotował i zrealizował BlueSpace, będący komórką brandingową w ramach agencji Bluerank. Ta sama agencja zajęła się komunikacją kampanii w mediach społecznościowych marki oraz zakupem mediów. Za kampanię DOOH odpowiada Clear Channel. Autorem sesji zdjęciowej jest studio Warsaw Foods. Za stworzenie strony internetowej kampanii, PR i kontakt z mediami odpowiada agencja Ancymony.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 17:15
| reklama & PR » informacje
5BONSAI wygrała przetarg na dwie marki L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme
Agencja 5BONSAI wygrała przetarg na obsługę dwóch brandów należących do L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme. W ramach obsługi marek, zespół zajmie się działaniami z zakresu CRM i Marketing Automation.
23.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House z kampanią dla Mlekpolu
ONE House realizuje ogólnopolską kampanię promującą produkty firmy Mlekpol. Akcja potrwa do końca października br. 
22.07.24, 19:38
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw poprowadzi działania dla Saint-Gobain
Saint-Gobain rozpoczął współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przygotuje działania komunikacyjne firmy na rynek ukraiński. 
22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.