21.06.24, 15:04

Ewa Swoboda ambasadorką NEONAIL

Ewa Swoboda x NEONAIL, fot.: materiały prasowe

Ewa Swoboda - obecnie wicemistrzyni świata w biegu na dystansie 60 metrów, została ambasadorką marki NEONAIL. Współpraca z marką to zdaniem stron kontraktu nie tylko efekt zamiłowania do kolorowych paznokci – znaku firmowego Ewy Swobody. To również efekt podzielania tych samych wartości, jakimi jest konsekwencja w pozostawaniu sobą, pewność siebie i kobiecość.

NEONAIL to marka zajmująca się lakierami hybrydowymi. NEONAIL promuje kobiety wyróżniające się odwagą, niezależnością i świadomością swoich wyborów. Ewa Swoboda zdaniem marki jest ucieleśnieniem wszystkich tych wartości, którym hołduje NEONAIL. „Jesteśmy bardzo dumni z tej współpracy. Doceniamy dokonania Ewy, jej pasję oraz fakt, że stanowi inspirację dla dziewcząt i kobiet w różnym wieku. Jest dla nich doskonałym przykładem dążenia do realizacji własnych marzeń, zawsze pozostając sobą. (...)” – mówi Anna Uptas, dyrektorka marketingu firmy Cosmo Group, będącej właścicielem marki NEONAIL.

Uwagę na międzynarodowej sportowej arenie Ewa Swoboda zdobyła przede wszystkim swoimi spektakularnymi sukcesami. Obecnie jest jedną z najwybitniejszych polskich lekkoatletek. Ostatni sukces to srebrny medal lekkoatletycznych Mistrzostw Europy w biegu na 100 metrów zdobyty w czerwcu 2024 w Rzymie. 26-latka z Żor ma też w dorobku trzy medale halowych Mistrzostw Europy na dystansie 60 metrów.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 17:15
| reklama & PR » informacje
5BONSAI wygrała przetarg na dwie marki L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme
Agencja 5BONSAI wygrała przetarg na obsługę dwóch brandów należących do L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme. W ramach obsługi marek, zespół zajmie się działaniami z zakresu CRM i Marketing Automation.
23.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House z kampanią dla Mlekpolu
ONE House realizuje ogólnopolską kampanię promującą produkty firmy Mlekpol. Akcja potrwa do końca października br. 
22.07.24, 19:38
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw poprowadzi działania dla Saint-Gobain
Saint-Gobain rozpoczął współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przygotuje działania komunikacyjne firmy na rynek ukraiński. 
22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.