18.06.24, 07:30

Mecz Polska - Holandia hitem TVP

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Ponad 9 mln widzów zgromadził w niedzielę, 16 czerwca br. mecz Polska – Holandia transmitowany na antenach TVP.

W niedzielę, 16 czerwca widownię – ponad 9 mln - zgromadził mecz reprezentacji Biało- Czerwonych z drużyną Holandii, co przełożyło się na udział na rekordowym poziomie 68,6 proc. Transmisja meczu w TVP1 była najliczniej oglądaną pozycją oferty telewizyjnej dostępnej na rynku w miniony weekend. Mecz był emitowany także na TVP Sport. W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz Polska – Holandia miał aż 1,6 mln odtworzeń.

W niedzielę TVP1 z rekordowym udziałem na poziomie 15,6 proc. była anteną pierwszego wyboru, a grupa TVP notując 35,5 proc. udziałów wygrała z konkurencją. Jedynka była nie tylko liderem anten w niedzielę, ale także całego weekendu ze średnim udziałem na poziomie 12,3 proc. Rekordowy udział na poziomie 8,3 proc. zanotował też TVP Sport.

W piątek, 14 czerwca rozpoczęły się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2024. Tego dnia mecz otwarcia Niemcy – Szkocja w TVP1 i TVP Sport obejrzało 4,1 mln widzów, udział w paśmie wyniósł 36,5 proc. Wcześniej na Allianz Arena w Monachium odbyła się ceremonia otwarcia mistrzostw Europy, którą na obu antenach Telewizji Polskiej oglądało 2,6 mln widzów (udział 23,3 proc.). „Teleexpress”, nadawany w TVP1 tuż po meczu naszej reprezentacji, z rekordową widownią
3,5 mln osób i udziałem w paśmie na poziomie 31 proc., znalazł się na drugim miejscu w TOP10 wszystkich programów weekendu.

Dane: Nielsen Media, in home+OOH

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.