16.06.24, 16:36

Marka Eduscho zadowolona z wyników kampanii na TikToku

Eduscho TikTok, fot.: materiały prasowe

Druga faza kampanii marketingowej marki Eduscho – kawy, która na początku 2024 r. zadebiutowała na polskim rynku, właśnie się zakończyła. Kreatywne podejście i wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań, m.in. FOOH (Fake Out of Home) w mediach społecznościowych przyczyniło się do osiągnięcia wysokich wyników, m.in. w postaci zaangażowania użytkowników na platformie TikTok. 

Działania dla Eduscho prowadzono zarówno na TikTok-u, jak i na platformach Instagram, Facebook i Spotify. Ich celem było  dotarcie do konsumentów, a przez to zbudowanie świadomości marki na polskim rynku. Nieprzypadkowo postawiono na media, z których faktycznie korzystają młodsi odbiorcy i zaplanowano działania w sposób, który jest dla nich ciekawy i autentyczny

Komunikacja szyta na miarę

Twórcy kampanii Eduscho na TikToku do komunikacji użyli krótkich filmów stworzonych z użyciem techniki FOOH, co miało markę wyróżnić spośród innych publikowanych materiałów. Dzięki śmiałej obecności na tej platformie zbudowano nie tylko silną więź pomiędzy marką a młodymi odbiorcami, ale także osiągnięto wysokie wskaźniki zaangażowania, przewyższające rynkowe benchmarki.

Komunikacja reklamowa została dopasowana do charakterystycznego designu samych produktów oraz ich walorów smakowych, a także lokalizacji poszczególnych kreacji. W krótkich wideo mogliśmy zobaczyć prawdziwe elementy krajobrazu polskich miast (Gdańsk, Kraków, Łódź, Poznań i Warszawa.

W rytmie Eduscho

Druga faza kampanii była realizowana nie tylko na platformie TikTok. Na profilu Eduscho Polska w serwisie Spotify, pojawiły się playlisty nawiązujące do poszczególnych produktów i komunikacyjnego DNA marki. Opublikowano tam m.in. radosną mieszankę największych bajkowych hitów „Piję kawę, zaraz wracam”, promującą kawę mieloną Eduscho Classic Coffee Traditional. Z kolei dla miłośników klasyki i ziarnistej Eduscho Caffé Crema Strong przygotowano „Poczujmy to jeszcze raz” zawierającą hity Kory, zespołu Bajm czy Czerwonych Gitar.

Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja GoldenSubmarine, zaś zakup mediów należy do kompetencji OMD. Autorem spotu reklamowego, który można oglądać w telewizji oraz serwisach VOD jest niemiecka agencja marketingowa UBERGROUND. Adaptację spotu oraz kreacje do działań na rodzimy rynku przygotowała zaś Agencja DDB.

Komentarze

Powiązane

23.07.24, 17:15
| reklama & PR » informacje
5BONSAI wygrała przetarg na dwie marki L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme
Agencja 5BONSAI wygrała przetarg na obsługę dwóch brandów należących do L’Oréal Luxe: Kiehl’s i Lancôme. W ramach obsługi marek, zespół zajmie się działaniami z zakresu CRM i Marketing Automation.
23.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House z kampanią dla Mlekpolu
ONE House realizuje ogólnopolską kampanię promującą produkty firmy Mlekpol. Akcja potrwa do końca października br. 
22.07.24, 19:38
| reklama & PR » informacje
Havas PR Warsaw poprowadzi działania dla Saint-Gobain
Saint-Gobain rozpoczął współpracę z agencją Havas PR Warsaw, która przygotuje działania komunikacyjne firmy na rynek ukraiński. 
22.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia. Peppermint dla marki Heinz
Agencja Peppermint prowadzi kampanię promującą ketchup marki Heinz pod hasłem „Heinz Zero - dla tych, którzy nie potrzebują dodatkowego słodzenia”. 
22.07.24, 10:07
| reklama & PR » informacje | reklama & PR » ludzie
Magdalena Anisiewicz i Janusz Kotoński awansowali w OneMulti
Agencja OneMulti awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników - Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. 
22.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsza feta tylko z Favitą! Konkurs marki Favita z portfolio Mlekovity
15 lipca br. wystartował konkurs „Najlepsza feta tylko z Favitą!” promujący produkty marki Favita z portfolio Mlekovity. Za akcję odpowiada agencja First Line Polska sp. z o.o. 
21.07.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
STS Partnerem Czołowym Pogoni Szczecin
TS został Partnerem Czołowym i oficjalnym bukmacherem Pogoni Szczecin. Umowa obowiązuje do końca sezonu 2026/27.
21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.