11.06.24, 16:30
Na spokojnie. Zjedz i działaj. Nesvita promuje Owsianą Przekąskę
Ruszyła ogólnopolska kampania launchująca Owsianą Przekąskę NESVITA – nowy produkt w portfolio marki. Pod hasłem „Na spokojnie. Zjedz i działaj” NESVITA inspiruje do bardziej uważnego jedzenia. Za kreację oraz strategię odpowiada agencja Przestrzeń, która wygrała przetarg na ten projekt.
Kampania ruszyła 24 maja br. w digitalu i w mediach społecznościowych. Do emisji trafił 15-sekundowy i 6-sekundowy spot, przedstawiający Owsianą Przekąskę NESVITA we wszystkich trzech wariantach smakowych: mango-kokos, truskawka-wanilia, figa-siemię lniane.
"Produkt, jak i kampania launchująca nowość od NESVITA, to odpowiedź na zmieniający się styl życia i zachowania konsumentów. Punktem wyjścia do strategii i zaproponowanych kreacji był trend tak zwanego mindful eating. Hasło „Na spokojnie. Zjedz i działaj” jest dokładnie o tym – o świadomym spożywaniu posiłku i poświęceniu mu pełnej uwagi. Kampania adresuje także główne benefity nowości marki – naturalność, jakość i odżywczość produktu zamkniętego w poręcznym słoiczku" – mówi Daria Romanowska, strateżka w zespole Przestrzeni.
Autorem platformy kreatywnej oraz strategii komunikacji jest agencja Przestrzeń. Media planuje i kupuje dom mediowy Media Share. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya, a wyreżyserował duet Andiamo. Postprodukcją obrazu zajęło się Chimney.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze