10.06.24, 20:24
Mikołaj Stefański: z VML do Altavia Kamikaze + K2
Mikołaj Stefański przeszedł z agencji VML Poland do Altavia Kamikaze + K2 i obejmuje funkcję Executive Creative Directora. W VML przez ostatni rok był Creative Directorem (wcześniej – Associate Creative Director).
Stefański na nowo utworzonym stanowisku Executive Creative Directora pokieruje dwudziestoosobowym zespołem kreacji agencji Altavia Kamikaze + K2. Będzie współpracował z Mają Sokół - Creative Director oraz Michaliną Przestrzelską - Associate Creative Director.
Mikołaj Stefański posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży agencyjnej, które zdobywał m.in. w: VML, Grey Group, FCB Warsaw, Change Serviceplan i DDB Warszawa. W VML pracował od 2019 r., ostatnio na stanowisku Creative Director, zarządzając kilkunastoosobową grupą składającą się na cztery teamy kreatywne, pracujące dla klientów regionalnych i lokalnych, w tym m.in. adidas, Kompania Piwowarska (LECH), PepsiCo czy BNP Paribas. Jest laureatem wielu nagród na polskich i zagranicznych konkursach reklamowych.
Komentarze