11.06.24, 06:30

Kanał TVC zyskał nową oprawę i odświeżone logo

Logo TVC, fot.: materiały prasowe

10 czerwca br., Kanał TVC (MWE Networks) pojawił się w odświeżonej oprawie graficznej. To kolejny etap zmian w portfolio grupy MWE Networks, mający na celu zmianę identyfikacji wizualnej zbliżonej do estetyki TVC Super i Antena HD.

Jak podkreśla MWE Networks, nowa oprawa graficzna TVC została zaprojektowana tak, aby lepiej odzwierciedlać wartości kanału oraz wprowadzić spójność wizualną z innymi sta-cjami grupy MWE Networks. Prace nad nową identyfikacją prowadzi Julia Hołyńska, współpracowniczka kreatywna grupy. Wprowadzenie nowej oprawy jest wynikiem dążenia do ulepszania jakości wizualnej i komunikacyjnej kanału.

Zmiany obejmują zarówno nową kolorystykę, jak i odświeżone logo. W palecie barw dominują kolory niebieski, zielony, żółty, symbolizujące niebo, zieleń i światło. Nowe logo zostało zaprojektowane w formie zarysowanego okręgu, który nie jest wypełniony barwą, ale ma wyraźnie zaznaczoną strukturę, co ma mu nadawać nowoczesność i przejrzystość.

Do zmiany oprawy TVC podeszliśmy z pełnym zaangażowaniem, wykorzystując zaawan-sowane analizy percepcji, aby precyzyjnie zidentyfikować kolory i animacje, które najle-piej oddają charakter telewizji. Zielony, żółty i niebieski silnie rezonują z emocjonalnymi reakcjami widzów, wywołując szerokie spektrum pozytywnych odczuć. Te barwy intensy-fikują zaangażowanie emocjonalne i doskonale harmonizują z wizją programową naszego kanału. Slogan stacji TVCodziennie mnóstwo emocji podkreśla nasz nacisk na regionalne emocje i to, co dzieje się w Polsce, prezentując programy, które zdobywają szczyty popularności, takie jak polski magazyn popularno-naukowy "77TV", nagrywane w różnych regionach Polski show kabaretowe "Kabaretowy Szał" czy też seriale "Gliniarz i Prokurator", "Detektyw w Sutannie", "Xena: Wojownicza Księżniczka", "Australijscy poszukiwacze złota". W weekendy o 20:00 emitujemy wysokobudżetowe filmy z kina europejskiego, amerykańskiego i azjatyckiego” - mówi Karol Warda, wiceprezes grupy medialnej MWE Networks.

Komentarze

Powiązane

22.07.24, 22:54
| telewizja / VOD » seriale
Ruszyły zdjęcia do Furiozy 2. Film Netflixa zadebiutuje w 2025 roku
Rozpoczęły się zdjęcia do "Furiozy 2", kontynuacji filmu sensacyjnego, który zadebiutuje w 2025 r. na platformie Netflix.
22.07.24, 11:41
| telewizja / VOD » informacje
Piłkarki. Dziewczyny z boiska jesienną w TTV
Serial dokumentalny "Piłkarki. Dziewczyny z boiska" zadebiutuje jesienią w ramówce TTV. Produkcja śledzi rozrywki piłkarskie oraz pokazuje codzienne życie ośmiu kobiecych amatorskich drużyn z całej Polski.
22.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
#ineaczej. INEA z nową kampanią wizerunkową
Do 15 października br. potrwa kampania wizerunkowa firmy INEA. W nowej akcji wykorzystano motyw ucznia i mistrza.  
21.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Igrzyska Olimpijskie Paris 2024 na Eurosport w Vectrze
Widzowie będą mogli oglądać transmisje Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na dziesięciu kanałach Eurosport dostępnych w ofercie Vectry. 
20.07.24, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Interia i Polsat partnerami Polskiego Komitetu Olimpijskiego i reprezentacji Polski
Grupa Polsat Plus kontynuuje współpracę z Polskim Komitetem Olimpijskim oraz Olimpijską Reprezentacją Polski. Umowa została zawarta na cztery lata z opcją jej przedłużenia. 
19.07.24, 12:30
| telewizja / VOD » informacje
Polsat Box zaproponuje osiem dodatkowych kanałów Eurosport na IO Paris 2024
Abonenci Polsat Box i użytkownicy Polsat Box Go zyskają bezpłatny dostęp do 8 dodatkowych kanałów Eurosport poświęconych Letnim Igrzyskom Olimpijskim. 
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
18.07.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje
Immergo będzie współpracować z Pasjatv
Immergo, firma działająca na rynku rozwiązań OTT i dystrybucji treści wideo, rozpoczyna współpracę z Pasjatv.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
17.07.24, 16:30
| telewizja / VOD » ludzie
Paulina Sykut-Jeżyna, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Maciej Rock wśród gospodarzy pasma halo tu polsat
Jesienią w Polsacie ruszy zapowiadane już nowe pasmo poranne. „halo tu polsat” będzie emitowane w każdy weekend - od piątku do niedzieli. Program poprowadzą trzy pary dziennikarzy w tym Paulina Sykut-Jeżyna z Krzysztofem Ibiszem oraz Agnieszka Hyży z Maćkiem Rockiem.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.