05.06.24, 11:31

Sylwester Wrona awansuje w agencji Insignia i zostaje dyrektorem zarządzającym

Sylwester Wrona, fot.: materiały prasowe

Na początku czerwca br. stanowisko dyrektora zarządzającego agencji Insignia objął Sylwester Wrona, który dotychczas zajmował stanowisko dyrektora operacyjnego.

Sylwester Wrona częścią związany jest z agencją Insignia od 15 lat. Do tej pory pełnił funkcję dyrektora operacyjnego. Wieloletnie doświadczenie i współpraca z klientami w złożonych projektach, przełożyły się na jego miejsce w jury konkursów branżowych: Effie Awards, Golden Arrow, EMMA Awards oraz Power of Content Marketing. Wrona w swojej nowej roli będzie odpowiadał za bieżące funkcjonowanie agencji w obszarach finansowym, formalno-prawnym oraz operacyjnym, działając w ścisłej współpracy z Zarządem.

„Jestem w Insignii już naprawdę długo, znam świetnie potencjał poszczególnych osób i zespołów, jak i całej agencji. Nie planuję robić rewolucji, ale chciałbym, przez ewolucyjne wprowadzenie zmian, jeszcze lepiej dostosować agencję do potrzeb rynku, rozwijać jej kompetencje i sprawność działania, oczywiście z myślą o pozytywnym przełożeniu na zadowolenie klientów” - zapowiada Sylwester Wrona.

Sylwester Wrona zastępuje na stanowisku dyrektora zarządzającego Roberta Wieję. Zarząd agencji pozostaje w dotychczasowym składzie, kontynuując odpowiedzialność za strategię spółki. Robert Wieja pozostaje nadal Prezesem Zarządu i w dalszym ciągu będzie odpowiedzialny za formalno-prawny rozwój biznesu Insignii, natomiast wiceprezesem zarządu pozostaje Tomasz Michalik.

Komentarze

Powiązane

22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
21.01.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Rokmates powiększa swój zespół o sześciu nowych twórców internetowych
Zespół agencji influencer marketingu Rokmates powiększył się o sześciu nowych twórców internetowych, w tym m.in. Fizjotherapist, który ma 388 tys. obserwujących na Instagramie, Bladii z 935 tys. subskrybentów na YouTubie oraz Paula Mochtak, która zdobyła 1,1 mln obserwujących na TikToku.
21.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Well, This is Fitness! Well Fitness przełamuje kolejne stereotypy w kampanii
Well Fitness, sieć klubów fitness w Polsce, kontynuuje swoją kampanię marketingową prowadzoną pod hasłem "Well, This is Fitness!". Druga odsłona kampanii ma mocniej podkreślać kontrast między wyidealizowanym światem mediów społecznościowych a rzeczywistością treningową.
21.01.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie | kultura » informacje
Filip Pokrzywniak kierownikiem ds. marketingu i promocji Grupy Wydawnictwo Kobiece
Na początku stycznia br. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak i objął stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
21.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę w 2025 r.
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9 proc., dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7 proc., największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10 proc. 
21.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Malwina Pająk (El Padre)
Malwina Pająk – Communication Manager, El Padre, podsumowuje miniony rok w branży dla portalmedialny.pl.
20.01.25, 20:00
| reklama & PR |
Nowa nazwa, nowe cele. Ultimo zmienia się w B2 Impact
Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, przeszła rebranding i od 2 grudnia 2024 r. działa pod nazwą B2 Impact, podkreślając swoje powiązania z międzynarodową grupą B2 Impact. Kampania rebrandingowa obejmuje zmianę identyfikacji wizualnej, akcje edukacyjne w mediach oraz nową stronę internetową, a nowa marka ma na celu wspieranie klientów w poprawie ich sytuacji finansowej.
20.01.25, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Rafał Kaniecki dołączył do zespołu Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla takich technologicznych marek jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube i objął stanowisko Paid Social & Partnerships Director.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.