06.06.24, 12:09
Sieci radiowe: Eska dalej najchętniej słuchana
Liderem wśród sieci radiowych pozostaje Radio Eska - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 lutego 2024 r. do 30 kwietnia 2024 r. (sieci radiowe).
Liderem wśród sieci radiowych pozostaje Radio Eska - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 lutego 2024 r. do 30 kwietnia 2024 r. (sieci radiowe).
Liderem pozostaje sieć Eska, ale stacja zanotowała jeden z najniższych w ostatnim czasie wyników - 6,9 proc. (strata 0,2 p.p. w stosunku do badania z ubiegłego roku; 100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Drugie miejsce zajmuje Audytorium 17 (strata 0,2 p.p.), a trzecie RMF MAXX (strata 0,2 p.p.).
Kolejne miejsca wśród najchętniej słuchanych stacji radiowych zajmują kolejno: Radio Złote Przeboje (wzrost o 0,2 p.p.), Radio Plus (wzrost o 0,1 p.p.), Meloradio (wzrost o 0,2 p.p.), Radio Pogoda (strata 02 p.p.), Radio Eska2 (strata 0,2 p.p.), Rock Radio (wzrost o 0,1 p.p.) i Radio Chillizet (wzrost o 0,1 p.p.).
Udział sieci radiowych w rynku
luty 2023 : kwiecień 2023 | maj 2023 : lipiec 2023 | sierpień 2023 : październik 2023 | listopad 2023 : styczeń 2024 | luty 2024 : kwiecień 2024 | |
Radio ESKA | 7,1% | 7,5% | 7,3% | 7,1% | 6,9% |
Audytorium 17 | 4,5% | 4,1% | 4,7% | 4,5% | 4,3% |
RMF MAXX | 3,4% | 3,5% | 3,2% | 3,6% | 3,2% |
Radio Złote Przeboje | 2,6% | 2,7% | 2,4% | 2,3% | 2,8% |
Radio Plus | 1,9% | 2,1% | 1,7% | 2,0% | 2,0% |
Meloradio | 0,9% | 1,2% | 1,2% | 1,3% | 1,1% |
Radio Pogoda | 1,2% | 1,3% | 1,5% | 1,2% | 1,0% |
Radio Eska2 / do 2024-01 Radio SuperNova | 1,0% | 0,7% | 1,1% | 0,8% | 0,8% |
Rock Radio | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,6% |
Radio ChilliZet | 0,3% | 0,2% | 0,2% | 0,3% | 0,2% |
Fale:
luty 2023 : kwiecień 2023 (wielkość: 20 873)
maj 2023 : lipiec 2023 (wielkość: 21 038)
sierpień 2023 : październik 2023 (wielkość: 21 038)
listopad 2023 : styczeń 2024 (wielkość: 21 041)
luty 2024 : kwiecień 2024 (wielkość: 21 038)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 441 761 (2 047 101 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Komentarze