29.05.24, 18:01

On Board Think Kong partnerem szóstej edycji EKObarometr Index

Logo OBTK, fot.: materiały prasowe

Agencja OBTK dołączyła do grona ekspertów projektu badawczego EKObarometr Index, realizowanego przez SWResearch, którego celem jest analiza proekologicznych postaw konsumentów w Polsce.

W ramach współpracy OBTK opracowało pytania badawcze, które skoncentrowane są na czynnikach wpływających na decyzje zakupowe produktów ekologicznych oraz działaniach jakie wpływają na proekologiczne postawy Polaków. EKOBarometr Index jest innowacyjnym projektem badawczym, prowadzonym już po raz szósty przez agencję SW Research. Index skupia się na analizie obecnych poglądów i nastawień polskich konsumentów wobec kwestii ekologicznych w ich codziennym życiu. Badanie to, realizowane w maju 2024 r. metodą wywiadów online (CAWI), ma na celu zrozumienie, jakie produkty ekologiczne są preferowane przez Polaków oraz jakie są ich postawy wobec ekologii.

Raport zostanie opublikowany 18 czerwca br.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.