29.05.24, 19:15

Stor9 w 2023 r.: rekordowy wzrost przychodów

Logo Stor9, fot.: materiały prasowe

Stor9 – firma działająca w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 r. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73 proc. wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233 proc. osiągając poziom 457 tys. zł.

Osiągnięcie rekordowych wzrostów w ubiegłym roku jest dla nas powodem do dumy i potwierdzeniem skuteczności naszej strategii inwestycji w rozwój usług influencer marketingu i produkcji treści reklamowych ze szczególnym naciskiem na wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W 2023 r. – szóstym roku naszej działalności – zwiększyliśmy przychody do 24 mln zł, co stanowi wzrost o ponad 70 proc. Warto zaznaczyć, że w tym okresie zainwestowaliśmy prawie 2 mln zł w rozwój i optymalizację naszych produktów i usług. Pomimo wysokich nakładów inwestycyjnych, wypracowaliśmy niespełna pół miliona zysku netto – o ponad 230 proc. więcej niż w 2022 r. Podejrzewam, że w ubiegłym roku byliśmy liderem wzrostu w branży, a nasze wyniki ugruntowują naszą silną pozycję na rynku” – mówi Anna Zielińska, CEO Stor9. „To także efekt kreatywnego zaangażowania i ciężkiej pracy naszego zespołu, za co pragnę wyrazić głębokie uznanie i serdeczne podziękowania” – dodaje Zielińska.

Stor9 specjalizuje się w rozwiązaniach marketingowych. Firmę tworzy 40 specjalistów. Stor9 współpracuje z wieloma znanymi markami, takimi jak RTV EURO AGD, Sephora, Alpro, Totalizator Sportowy, Empik oraz Polpharma, dostarczając rozwiązania, które budują trwałe relacje z konsumentami i zwiększają rozpoznawalność marki. Stor9 działa od 2017 r. Firma została założona, m.in. przez Annę Zielińską (CEO) i Roberta Lewandowskiego, który jest większościowym udziałowcem w spółce.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.