27.05.24, 16:15

CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze

Logo Wavemaker, fot.: materiały prasowe

Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, pojawiła się premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje również Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.

Ze spotem przypominającym trailer romantycznej komedii marka CeraVe pojawia się premierowo na łamach SkyShowtime, który uruchomił w Polsce plan reklamowy jako pierwsza międzynarodowa platforma streamingowa. 60-sekundowy spot utrzymany jest w konwencji zapowiedzi kinowej, w której to CeraVe okazuje się budzić uczucia głównej bohaterki historii. Za nawiązanie partnerstwa między SkyShowtime i CeraVe odpowiada Wavemaker, agencja mediowa L’Oréal.

Motyw miłosnej historii podtrzymany jest w całej komunikacji marki, w której CeraVe, jako personalny #MatchMaker, porusza z przymrużeniem oka temat znalezienia "tego jedynego" i dołącza do poszukiwań. Wcielając się w rolę swatki, paruje użytkowników z bestsellerami gamy #FACECARE – Nawilżającym Kremem do Twarzy SPF 50 na dzień i Nawilżającym Kremem do Twarzy na noc.

Do tej linii kreatywnej nawiązuje też aktywacja marki na Tinderze. CeraVe stworzyło tam swój profil, z którym m.in. użytkowniczki mogą się „zmatchować”, zachęcone pytaniem „Szukasz tego jedynego pod słońcem?”. Z profilu wysyłane są do użytkowniczek Tindera wiadomości, kusząc je wizją skutecznej pielęgnacj ich skóry.

Spot CeraVe emitowany jest również w kinach z sieci KinAds, a od czerwca kampania będzie częścią współpracy w ramach kina plenerowego pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie.

Poza Wavemaker, w realizacji dla CeraVe brały udział PointOfView (POV), która odpowiadała za kreację oraz adaptacje reklam, 2koma7 koordynująca współpracę z influencerami, LoveBrands Group odpowiedzialna za PR oraz współpracę z influencerami medycznymi oraz wspomniany Kinads, z którym Wavemaker i CeraVe współpracowały przy reklamie kinowej.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.