27.05.24, 15:00

Space Cat Industries w przetargu zdobywa dwa projekty dla marki Philips (Versuni)

Space Cat Industries w przetargu zdobywa dwa projekty dla marki Philips (Versuni), fot.: materiały prasowe

Agencja Space Cat Industries wygrała dwa projekty związane z platformą TikTok dla marki Versuni (Philips Domestic Appliances). Pierwszy przetarg obejmował kampanię influencer marketingową dla urządzeń z kategorii Philips Floor Care, z kolei drugi to współpraca związana z założeniem i prowadzeniem profilu marki Philips w kategorii Domestic Appliances na TikToku.

Kategoria Philips Floor Care to szerokie portfolio produktów przeznaczonych do kompleksowego dbania o podłogi w domach. Wybrana w drodze procesu ofertowego, agencja Space Cat Industries, odpowiadała za strategię, kreację i koordynację współpracy z influencerami. Wyselekcjonowani do współpracy twórcy mieli za zadanie pokazać w zadanych kontekstach wybrane produkty z kategorii Philips Floor Care. Do kampanii zostało zaangażowanych 15 zasięgowych twórców, którzy zarówno na swoich profilach na TikToku, jak i na Instagramie, pokazali jak korzystają z urządzeń sprzątających.

„W ofercie dla kategorii Philips Floor Care, propozycje kreatywne agencji Space Cat Industries wyróżniały się doskonałym zrozumieniem konwencji Short Social Video oraz ciekawym doborem twórców. Dla nas, jako marki, kluczowe było subtelne wplecenie komunikatów produktowych do materiałów twórców, przy zachowaniu ich oryginalnego, rozrywkowego i angażującego charakteru. Widząc efekty kampanii, możemy potwierdzić, że to osiągnęliśmy. Patrząc chociażby na przykłady materiałów od @mili0nerka czy @HelloYogi, można mówić o aspektach produktowych w lekki i zabawny sposób, przyciągając uwagę odbiorców. Co ciekawe, pod kilkoma materiałami rozgorzała dyskusja o tym, jakie imiona nadajemy swoim sprzętom odkurzającym, co świetnie wpłynęło na wyniki zaangażowania” – mówi Marcin Kołda, Consumer Marketing Manager, Floor Care Poland.

Proces związany z założeniem i prowadzeniem profilu Philips Home Living trwał od ostatniego kwartału 2023 r. Zaangażowane były w nim osoby odpowiedzialne za kluczowe kategorie produktowe, obejmujące produkty takie jak Philips OVI, ekspresy do kawy Philips, roboty sprzątające czy parownice. Versuni powierzyło strategię i egzekucję komunikacji marki na TikToku agencji Space Cat Industries. W maju br. oficjalnie rozpoczęto działania na profilu @PhilipsHomeLivingPL, na którym można zobaczyć wyselekcjonowanych, zasięgowych twórców, którzy pokazują, w jaki sposób produkty Philips ułatwiają i uprzyjemniają ich życie. Strategia komunikacji oparta została na stałych hostach profilu, czyli Patrycji Horowskiej i Ani Pastuszce oraz dodatkowych twórcach występujących gościnnie.

Bardzo cieszymy się, że do grona naszych klientów dołącza brand Versuni, zarządzający marką Philips w kategorii Domestic Appliance oraz marką Saeco. Obie oferty obejmowały to, na czym znamy się najlepiej jako agencja, czyli kampanię influencer marketingową, jak i prowadzenie profilu na TikToku. Kluczem do tworzenia efektywnej strategii i kreacji, w obu przypadkach, było znalezienie balansu między TikTokowym charakterem materiałów a reklamowo-produktowym podejściem. Szczególną uwagę przykładamy również do doboru twórców, którzy są przez nas sprawdzeni i wyróżniają się efektywnością” – mówi Roman Terelak, Managing Partner agencji Space Cat Industries.

Agencja Space Cat Industries odpowiada za strategię, kreację, współpracę z twórcami, zarządzanie profilem, jak i moderację profilu marki na TikToku.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.