23.05.24, 15:00

Robert Lewandowski ambasadorem G2A.COM

Robert Lewandowski, fot.: materiały prasowe

G2A.COM, największy na świecie marketplace z cyfrową rozrywką nawiązał długoterminową współpracę z Robertem Lewandowskim. W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media.

Współpraca z Robertem Lewandowskim ma pomóc G2A.COM w realizacji misji demokratyzacji cyfrowej rozrywki, uczynienia ją dostępną dla wszystkich, niezależnie od miejsca zamieszkania, tożsamości, wieku, albo sytuacji życiowej. „Jesteśmy podekscytowani tą nową przygodą, którą rozpoczyna nawiązanie długoterminowej współpracy z Robertem Lewandowskim. Badania przeprowadzone wśród użytkowników i użytkowniczek G2A.COM wskazują, że gracze online lubią także klasyczny sport, więc aby wyjść naprzeciw ich zainteresowaniom łączymy cyfrowy oraz fizyczny świat i współpracujemy z ich, również grającymi, idolami (…)” - mówi Bartosz Skwarczek, założyciel i Prezes Rady Nadzorczej Grupy Kapitałowej G2A.

Współpraca z Robertem Lewandowskim jest częścią długoterminowej strategii pozycjonowania marki G2A.COM oraz celu firmy, jakim jest otwarcie Gate 2 Adventure do świata cyfrowej rozrywki – sprawienia, aby gry video, karty upominkowe, subskrypcje, oprogramowanie, e-edukacja i inne kategorie, stały się dostępne dla wszystkich. Jako ambasador marki G2A.COM, Robert Lewandowski będzie twarzą globalnych kampanii marketingowych, jak również działań brandingowych takich jak konkursy z imponującymi nagrodami, specjalne oferty, czy unikalne treści dla użytkowników i użytkowniczek G2A.COM.

W nawiązaniu współpracy pomiędzy stronami uczestniczyło RL Media - agencja mediowa, która powstała w wyniku współpracy Roberta Lewandowskiego i Group One.

Lewandowski w grupie tysiąca ambasadorów

Robert Lewandowski dołączy do portfolio liczącego k.. tysiąca współprac i ambasadorów marki G2A.COM, działających w wielu różnych dyscyplinach. G2A.COM od początku współpracowało z influencerami, poczynając od jednego z największych youtuberów na świecie, PewDiePie, po sportowców takich jak kierowca F1 Dani Clos, drifterzy tacy jak Ruben Bolanos, Piotr Więcek, czy Paweł Korpuliński, aż po szachowego mistrza, Michała Kanarkiewicza, który prowadzi cyfrową akademię szachową G2A.COM, szkoląc nie tylko w zakresie szachów, ale także strategii i myślenia biznesowego. G2A.COM niedawno ogłosiło również kilka sportowych współprac, w tym z Drift Masters Grand Prix, sportowcami NCAA, oraz Aleksandrą Mirosław, mistrzynią świata we wspinaczce na szybkość.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.