23.05.24, 11:31

Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska

Karolina Leguła-Leszczyńska, fot.: materiały prasowe

Karolina Leguła-Leszczyńska awansowała w strukturach Mindshare Polska i objęła stanowisko Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.

Leguła-Leszczyńska do zespołu Mindshare Polska dołączyła w listopadzie 2023 r. obejmując stanowisko Strategy, Business Development. Do jej zadań należało, m.in.: dostarczanie strategii mediowych dla klientów agencji, prowadzenie warsztatów strategicznych z zakresu analizy konsumenckiej i mediowej oraz ścisła współpraca z zespołami klienta w zakresie planowania kampanii zarówno internetowych jak i offline. Od kwietnia br. poszerzyła zakres swoich obowiązków w ramach struktury Open Mind, gdzie odpowiada za obsługę jednego z największych na świecie klientów z branży FMCG.

Karolina Leguła-Leszczyńska posiada ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze mediów i marketingu. Karierę rozpoczęła w 1995 r. dołączając do McCann Erickson, gdzie przez pięć lat jako Media Group Head odpowiadała za planowanie i kupowanie mediów dla takich marek jak: L’Oreal, Hochland, Polpharma czy Coca Cola. Przez kolejne 17 lat, początkowo jako Group Account Director, a później jako Marketing & New Business Development Director w Universal McCann rozwijała swoje kompetencje w obszarze planowania strategicznego, mediów i marketingu współpracując, m.in. z Microsoft, Allegro, Hasbro, Bakoma, GSK, General Motors, Aviva. W latach 2019-2023 zdobywała doświadczenie marketingowe po stronie marek: Runmageddon jako Marketing Director, a następnie odpowiadając za obszar Brand Management w Oferteo S.A. Współpracuje również z OFF Festival, gdzie odpowiada za kampanie reklamowe i patronaty mediowe. Posiada doświadczenie w roli audytora mediowego w ramach własnej działalności gospodarczej, CERCO.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
13.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Aneta Sawicka przechodzi z Ringier Axel Springer Polska do Kuźniar Media
Aneta Sawicka, dotychczas związana z Ringier Axel Springer Polska, objęła nowe stanowisko w Kuźniar Media. W roli Content Strategy & Business Growth Managerki będzie odpowiedzialna za rozwój strategii treści oraz wzrost biznesowy firmy.
12.06.24, 19:32
| reklama & PR » informacje
Kubota świętuje Pride Month nową kampanią Tęczniej z dumy
Kubota, polska marka wystartowała z kolejną odsłoną kampanii “Tęczniej z dumy”, tym razem poświęconej językowi inkluzywnemu i wrażliwej, otwartej komunikacji. 
12.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MAKRO Polska w przetargu wybiera KERRIS
Agencja KERRIS zwyciężyła w przetargu na stałą obsługę kanałów social media dla MAKRO Polska, sieci hurtowni.
12.06.24, 16:00
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
10 osób awansuje w Dziale Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet
W ramach struktur Działu Sprzedaży Agencyjnej Grupy Eurozet awansowało dziesięć osób. Stanowiska dyrektorskie objęli Anna Chudzyńska i Michał Miętusiewicz.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.