21.05.24, 19:45

Dentsu Polska: 18 proc. wzrost przychodów w I kw. 2024 r.

Logo dentsu, fot.: materiały prasowe

Dentsu ogłosiło wyniki finansowe Grupy za I kwartał 2024 r. Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z I kwartałem 2023 r.

Region Europy Środkowo-Wschodniej osiągnął dobre wyniki, odnotowując ogólny wzrost przychodów na poziomie 12 proc. w porównaniu z Q1 2023 r. i wzrost w stosunku do prognozy budżetowej na I kwartał 2024 r. Firma podkreśla, że osiągnięta marża operacyjna była lepsza od oczekiwań. Dentsu Polska, która przewodzi klastrowi CEE, osiągnęła dwucyfrowy wzrost przychodów w porównaniu do Q1 2023 r.

W pierwszym kwartale 2024 roku, region Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polska zaprezentował znakomite wyniki. Dentsu Polska dzięki strategicznym projektom i nowym klientom jak Carlsberg, LINK4, Recordati, skutecznie zwiększa swoje udziały rynkowe. Agencje mediowe dentsu Polska zdobyły historycznie najlepszy wynik w raporcie jakościowym RECMA w I edycji 2024. Z kolei agencja iProspect konsekwentnie pozostaje w TOP 3 agencji mediowych na polskim rynku pod względem new-businessowym” – mówi Maciej Müldner, CFO dentsu Polska & CEE. „Większy nacisk na zintegrowaną ofertę, dalsze budowanie One dentsu jako kliento-centrycznej organizacji zapewniającej klientom kompleksowe wsparcie łączące kreatywność, technologię, dane oraz media, ale też nowe podejście w promowaniu innowacyjnych rozwiązań, które gwarantuje wzrost oraz efektywną współpracę, przyczynia się do dynamicznego rozwoju naszych kompetencji i produktów. Wprowadzenie nowej struktury na poziomie globalnym i lokalnym, uwzględniając technologię i nasze podejście konsultingowe. To wszystko pozwala nam być na dobrej drodze to osiągnięcia celów finansowych jakie sobie stawiamy w tym roku” – dodaje Müldner.

Na poziomie globalnym Grupa dentsu odnotowała spadek przychodów o -3,7 proc. w porównaniu z Q1 2023 i marżę zysku operacyjnego na poziomie 10,4 proc., co było zgodne z wewnętrznymi oczekiwaniami. Grupa prognozuje, że w roku obrotowym 2024 osiągnie organiczny wzrost przychodów.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz gry planszowej.

do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.