21.05.24, 10:26
Marcin Madej przeszedł do Grupy INFOR PL. Będzie odpowiedzialny za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP
Na początku maja br. stanowisko Head of Subscription w Dzienniku Gazecie Prawnej objął Marcin Madej. Blisko dwie dekady doświadczenia na rynku wydawniczym będzie wykorzystywać w Grupie INFOR PL jako osoba odpowiedzialna za rozwój obszaru cyfrowych subskrypcji DGP.
Madej jest związany z rynkiem wydawniczym od 2007 r. W trakcie blisko 20-letniej kariery pracował m.in. w Agorze („Gazeta Wyborcza”) i Presspublica („Rzeczpospolita”), a także wcześniej dla tytułów Grupy INFOR PL. Nowy Head of Subscription Dziennika Gazety Prawnej specjalizuje się w działaniach digitalowych: rozwoju witryn, strategii marketingu internetowego i sprzedaży subskrypcji. Nowe stanowisko w Grupie INFOR PL objął na początku maja.
Ostatnie trzy lata Madej spędził jako Head of Subscription „Gazety Wyborczej”, gdzie prowadził zespół prenumeraty cyfrowej. Z wydawnictwem Agora był związany od 2014 r/, wcześniej pełnił także funkcję zastępcy Dyrektora Marketingu ds. obszaru marketingu cyfrowego. Nowy Head of Subscription DGP to absolwent studiów MBA Digital Transformation, wyróżniany wcześniej w branży wydawniczej.
Marcin Madej jest m.in. laureatem projektu Marketing Masterminds, ekspertem grupy roboczej „dark patterns” Rady Reklamy oraz członkiem IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do ofertyDyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do oferty
Komentarze